سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بین الملل ماکو؛

سفر هیات دانشگاهی حاجت تپه ترکیه به آذربایجان غربی

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بین الملل ماکو گفت: هیات دانشگاه حاجت تپه ترکیه برای انعقاد پروتکل‌های همکاری و تفاهم‌نامه‌های علمی به ارومیه و ماکو سفر می‌کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بین الملل ماکو تاکید کرد: بر اساس موازین و مقررات دانشگاهی در تلاش برای گسترش همکاری با ۲ کشور همسایه ترکیه وگرجستان هستیم و واحد ارومیه در این راستا، فعالیت‌های قابل قبولی داشته است.

دکتر سیف‌الدین آب‌برین گفت:: هیات دانشگاهی دانشگاه حاجت تپه ترکیه به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارومیه و واحد بین الملل ماکو برای انعقاد پروتکل‌های همکاری و تفاهم‌نامه‌های علمی و پژوهشی از ۱۴ تا ۱۶ اسفند جاری میهمان دانشگاه آزاد اسلامی ارومیه و واحد بین الملل ماکو خواهد بود.


رئیس امور بین‌الملل دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارومیه با بیان اینکه دانشگاه حاجت تپه ترکیه از لحاظ رشته‌های پزشکی و پیراپزشکی رتبه ممتازی را در دانشگاه‌های ترکیه داراست، گفت: علاوه بر این، دانشگاه حاجت تپه جزو معدود دانشگاه‌های مورد تایید وزارت بهداشت و درمان از لحاظ مدارک پزشکی و پیراپزشکی است.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به پتانسیل بالای دانشگاه‌های آزاد اسلامی و دانشگاه حاجت تپه ترکیه در زمینه‌های پژوهشی، علمی و تحقیقاتی به نظر می‌رسد این مراودت و گسترش همکاری نقطه عطفی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارومیه باشد.

آب‌برین با بیان اینکه دعوت نامه‌هایی برای حضور در دانشگاه‌های ترکیه و ارتباط علمی به دستمان رسیده و طبق برنامه ریزی‌های انجام گرفته و کسب مجوزهای لازم، بهار سال آینده به همراه هیاتی به این دانشگاه‌ها سفر می‌کنیم، گفت: به‌زودی پس از طی مراحل دفتر مطالعات آسیای مرکزی و قفقاز در این واحد راه اندازی می‌شود.

انتهای پیام/م
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.