سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همدان؛

برگزاری آزمون غربالگری المپیاد دانشجویان پزشکی

دبیر دفتر استعدادهای درخشان و المپیاد علمی دانشجویان از برگزاری آزمون غربالگری دانشجویان پزشکی در دانشگاه برای المپیاد دانشجویان پزشکی کشور خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ مهناز خطیبان با بیان اینکه این المیپاد در پنج حیطه فلسفه پزشکی، آموزش پزشکی، مدیریت سلامت، علوم پایه و قضاوت بالینی برگزار می‌شود، افزود: هر دانشجو می‌تواند در دو حیطه این المپیاد شرکت کند.

وی به حضور 120 دانشجو در مرحله نخست این المپیاد از دانشکده‌های پزشکی، دندانپزشکی، داروسازی، پرستاری و مامایی و... اشاره کرد و ادامه داد: در هر حیطه 10 نفر از دانشجویان که نمره قبولی را احراز کنند، به مرحله بعد این المپیاد سراسری که خردادماه سال آینده در دانشگاه علوم پزشکی همدان به عنوان دبیرخانه و شورای کلان‌منطقه 3 آمایشی کشور برگزار میشود، راه می‌یابند.

دکتر خطیبان اعلام کرد: دانشجویانی که در مرحله نخست، نمره قبولی لازم را کسب کنند جوایزی از سوی دانشگاه علوم پزشکی همدان دریافت می‌کنند و کارگاه‌های آمادگی المپیاد کشوری برای آنان برگزار می‌شود.

وی افزود: دانشجویان منتخب مرحله اول این المپیاد در خردادماه که به صورت انفرادی برگزار میشود، در آزمون پایانی المپیاد که به صورت تیمی در اواخر شهریورماه برگزار می‌شود، حضور می‌یابند.

انتهای پیام/ ش

 
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.