سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ایلام؛

توزیع پنج هزار جلد کتاب در چرداول

در راستای گسترش فرهنگ کتابخوانی و همزمان با سالگرد تاسیس نهاد کتابخانه های عمومی، بیش از پنج هزار جلد کتاب در این شهرستان توزیع شده است.


به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام،رئیس اداره کتابخانه های عمومی چرداول گفت: این کتاب ها با موضوع کلیات، دین و مذهب، علوم اجتماعی، تاریخ و جغرافیا، ادبیات، سرگرمی و کودکان است که در بین 2 دهیاری، کتابخانه های مدارس، حوزه علمیه و کتابخانه های سطح شهرستان توزیع شده است.
 
نوراله عبادالهی بیان کرد: هدف اصلی از این کار فرهنگی افزایش سرانه مطالعه، آشنایی نوجوانان و جوانان با کتاب و مطالعه و ایجاد انگیزه در بین مردم با هدف عضویت و حضور در کتابخانه های عمومی است.
 
عبادالهی اظهارکرد: در 2 هفته گذشته بیش از چهار هزار نسخه کتاب آموزشی از سوی بنیاد قلم چی در سطح کتابخانه های عمومی چرداول توزیع شد که نقش مهمی در تقویت وضعیت تحصیلی دانش آموزان دارد.
 
شهرستان 67 هزار نفری چرداول به مرکزیت شهر سرابله در 35 کیلومتری ایلام قرار دارد و دارای پنج باب کتابخانه عمومی نهادی در سرابله، هلیلان، بلاوه، شباب و آسمان آباد است .
 
دو باب کتابخانه عمومی روستایی نیز با مشارکت دهیاری ها و همچنین کتابخانه عمومی روستای زنجیره در آینده نزدیک به بهره برداری می رسد.
 
 
انتهای پیام/ د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.