سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سردار کارگر در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

8 سال آینده 10 میلیون نفر از مناطق عملیاتی بازدید می‌کنند/ صدا و سیما نقش بی‌بدیل برای اردوهای راهیان نور دارد

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر دفاع مقدس گفت: تمهیداتی که در این راستا اندیشیده شده است این است که ظرفیت‌ها را بالا برده و در افق سال 1404 پیش‌بینی می‌کنیم که قریب 10 میلیون نفر از مناطق راهیان نور بازدید کنند.

سردار "بهمن کارگر" رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر دفاع مقدس در گفت‌وگو با  خبرنگار  دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره تمهیدات این بنیاد برای راهیان نور عنوان داشت: سال گذشته قریب به 6 میلیون نفر از مناطق راهیان نور و دفاع مقدس بازدید کردند.

وی افزود: پیش‌بینی ما این است که امسال 7 میلیون نفر از این مناطق بازدید کنند. یکی از اهداف ما این است که به تعداد بازدیدکنندگان از این مناطق افزوده شود. تمهیداتی که در این راستا اندیشیده شده است  که ظرفیت‌ بازدیدکنندگان از این مناطق  را بالا برده و در افق سال 1404 پیش‌بینی می‌کنیم که قریب 10 میلیون نفر از مناطق راهیان نور بازدید کنند.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر دفاع مقدس ادامه داد: امکانات لازم را در این راستا فراهم و تجهیزات و امکاناتی که نیاز داشته است را آماده کردیم. 

سردار کارگر گفت:‌ یکی از برنامه‌هایی که در راهیان نور داریم رزمایش‌هایی (شبیه سازی شده) است که خیلی‌ها مشتاق آن هستند. ما تعداد این رزمایش‌ها (شبیه سازی شده) را چه در جنوب، چه در غرب و شمال غرب بیشتر کردیم و این خیلی جذاب است. 

وی افزود: یکی از اقداماتی که ما برای راهیان نور انجام دادیم بالا بردن سطح کمی و کیفی راویان دفاع مقدس است که تحریفی صورت نگیرد از همین رو به زودی سند راهیان نور تنظیم و آماده و تقدیم هیأت دولت می‌شود که به تصویب برسد.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر دفاع مقدس درباره همکاری بنیاد حفظ آثار و نشر دفاع مقدس با صدا و سیما برای اردوهای راهیان نور افزود: صدا و سیما نقش بی‌بدیلی برای اردوهای راهیان نور دارد و این سازمان از راهیان نور جدا نشده است.

کارگر درباره اردوهای راهیان نور دریایی نیز خاطرنشان کرد: راهیان نور دریایی سال‌هاست که اجرا شده  و ادامه خواهد داشت و در استان‌های "هرمزگان" و "بوشهر" این اتفاق خواهد افتاد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.