سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بجنورد؛

اکران فیلم‌های دهمین جشنواره پویانمایی

همزمان با سراسر کشور فیلم‌های دهمین جشنواره بین‌المللی پویانمایی در کانون نمایش استان از امروز اکران می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازبجنورد؛منیره صادقی افزود: بر اساس جدول اعلام‌شده، برنامه نمایش آثار شرکت‌کننده در دهمین جشنواره بین‌المللی پویانمایی تهران در خراسان شمالی اعلام شد.

وی افزود: دانش‌آموزان مدارس و همچنین دانشجویان و عموم علاقه‌مندان به هنر پویانمایی می‌توانند روزهای ۱۵ تا ۱۹ اسفندماه جاری به تماشای فیلم‌های بخش مسابقه ایران، دینی و ارزش‌های انقلاب اسلامی در کانون نمایش خراسان شمالی بنشینند.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بابیان این‌که سیانس صبح اکران فیلم‌ها ویژه مدارس است، گفت: فیلم‌های منتخب هرروز در سه سیانس به نمایش درمی‌آید، یک سیانس صبح و دو سیانس نیز بعدازظهر به اجرا درمی‌آید.

صادقی تصریح کرد: هدف از برگزاری این جشنواره فراهم‌سازی بستری مناسب برای تبادل تجربیات، کشف توانمندی‌ها و استعدادها و همچنین امکان تماشای آثار فاخر این جشنواره بین‌المللی برای کودکان و نوجوانان تمام استان‌ها است.

وی گفت: کانون پرورش فکری پیش‌ازاین باهدف حمایت از تولید آثار و نمایش‌های ارزشمند اقدام به راه‌اندازی کانون نمایش کرد تا کودکان و نوجوانان سراسر کشور بتوانند در مکانی ویژه، فیلم‌های مخصوص به خود را تماشا کنند.

انتهای پیام/آ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.