سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هفته بیست و هفتم لیگ جزیره

لیورپول 3 - آرسنال 1/ونگر 4 را هم از دست داد

در مهمترین مسابقه هفته بیست و هفتم لیگ جزیره ، تیم لیورپول میزبان آرسنال بود که با نتیجه سه بر یک پیروز شد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،در مهمترین مسابقه هفته بیست و هفتم لیگ جزیره ، تیم لیورپول میزبان آرسنال بود که با نتیجه سه بر یک پیروز شد.
 
 دقیقه 9 لیورپول گل اول را به ثمر رساند. لالانا از پشت محوطه جریمه توپ را به مانه در سمت راست  سپرد و پاس عرضی مانه بار دیگر به فیرمینو رسیده و وی در دهانه دروازه توپ را به گل اول تیمش تبدیل کرد.

دقیقه 40 جیمز میلنر از سمت چپ خط دفاعی نفوذ کرده و توپ را در محوطه جریمه به فیرمینو رساند. وی مانه را در سمت راست خالی می بیند و توپ را به او  رساند. مهاجم سنگالی نیز توپ را به گوشه سمت چپ دروازه می زند تا گل دوم قرمزها شکل گیرد.

دقیقه 57 آرسنال روی یک ضد حمله سریع توانست اختلاف را کاهش دهد. سانچز پس از حرکت با توپ روی یک پاس زیبا توانست ولبک را صاحب توپ کند و این بازیکن هم با یک ضربه چیپ تماشایی دروازه مینیوله را باز کرد.

دقیقه 91 روی ضد حمله سریع لیورپول، توپ در سمت راست به اوریگی رسیده و وی با پاس عرض توپ را به وینالدوم در محوطه جریمه  رساند تا گل سوم قرمزها شکل گیرد.
 
در نهایت لیورپول سه بر یک پیروز شد تا همچنان مقابل تیم های بزرگ موفق باشد.  لیورپول با این پیروزی، 52 امتیازی شد و موقتا در رده سوم قرار گرفت. آرسنال 50 امتیازی شد و با از دست دادن رتبه چهارم به رده پنجم سقوط کرد.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.