سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یزد؛

خدمت بی منت به بندگان نيازمند

امام جمعه یزدگفت: هركسی به اندازه توان خودش سعی ‌كند به نيازمندان كمك كند.

  آیت الله محمدرضا ناصری  نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد درگفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛  با اشاره به فرا رسيدن 14 اسفند سالروز صدور فرمان  تاريخي امام خمينی(ره) مبنی بر تأسيس كميته امداد در سال 57 گفت: يكی از حسنات در نزد خدای سبحان خدمت بی منت به بندگان نيازمند است.

 نماينده ولی فقيه افزود: توصيه ائمه اطهار(ع) اين است كه به نيازمندان  رسيدگي كنيد و در راه خدا احسان كنيد، تا احسان خداوند نصيب شما شود و توصيه من به همه افراد متمكن اين است كه در آستانه سال نو و ايام نوروز آنچه را كه برای خانواده خود تهيه مي‌كنند برای خانواده های نيازمند آن هم با رعايت حفظ كرامت آنها تهيه كنيد.

امام جمعه یزد يادآور شد: افرادی كه به نيازمندان كمك می كنند بايد مراقب باشند كمك آنها برای ريا و خودنمايی  نباشد، بلكه با اخلاص و برای رضايت خداوند باشد.

آيت الله ناصری ادامه داد: پيامبراكرم(ص) می فرمايد، هر مسلمانی كه مسلمان گرسنه ای را اطعام كند خداوند او را از ميوه جات بهشت اطعام خواهد كرد و كسی كه مسلمان  برهنه ای را بپوشاند، خداوند از لباسهای ويژه بهشتی بر اندام او می پوشاند و كسی كه آبی را به  مسلمان گرسنه ای برساند، خداوند  او را در بهشت سيراب خواهد كرد.

امام جمعه یزد با اشاره به فرا رسيدن ايام نوروز و سال جديد تأكيد كرد: هركسی به اندازه تمكن خودش سعی كند از طريق كميته امداد امام خمينی(ره) كه اطلاعات و پرونده های افراد نيازمند را در اختيار دارد به نيازمندان كمك كند.

امروز به مناسبت  14 اسفند سالروز صدور فرمان  تاريخی امام خمينی(ره) مبنی بر تأسيس كميته امداد در سال 57 مدیرکل کمیته امداد با امام جمعه یزد دیدار کردند.

انتهای پیام/ ی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.