سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مناطق عملیاتی جنوب آماده پذیرایی از دانش آموزان در نوروز 96

مدیر کل امور فرهنگی هنری آموزش و پرورش گفت: اعزام دانش‌آموزان برای اردوی ر‌اهیان نور بر خلاف سال‌های گذشته تداوم می‌یابد.

مهدی علی اکبرز‌اده مدیر کل امور فرهنگی هنری آموزش و پرورش در گفت و گو با  خبرنگار حوزه آموزش و پرورشگروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص روند برگزاری اردوهای ر‌اهیان نور در ایام نوروز اظهار داشت: تاریخ برگزاری این اردوها در ایام نوروز از سال گذشته مورد توجه و استقبال قرار گرفته و امسال نیز طبق برنامه‌ریزی در ابن ایام برگزار خواهد شد.
 
وی ادامه داد: در گذشته اردوی ر‌اهیان نور دانش‌آموزی با فرارسیدن ایام تعطیلات متوقف شده و پس پایان تعطیلات از سرگیری می‌شد.

مدیر کل امور فرهنگی هنری آموزش و پرورش عنوان کرد: با توجه به این طرح که از سال گذشته اجرای آن با هماهنگی آموزش و پرورش مورد توجه قرار گرفت، هر مدرسه‌ای که آمادگی داشته باشد اعزام دانش‌آموزان به اردو را انجام خواهد داد.

علی ‌اکبرزاده گفت: آمار خاصی از تعداد دانش‌آموزان در دست نیست و فضا به گونه‌ای ایجاد شده که در صورت تمایل دانش‌آموزان امکان این سفر را داشته باشند.

وی تصریح کرد: تاریخ اعزام به طور مشخص برای ایام نوروز لحاظ نشده و روند کار با توجه به برنامه‌ریزی‌های اعزام همانند دیگر ایام سال اجرا می‌شود.

مدیر کل امور فرهنگی هنری آموزش و پرورش یادآور شد: با توجه به استقبال دانش آموزان از اردوی را‌هیان نور تداوم این طرح از سال گذشته مورد توجه قرار گرفت.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.