سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نهاوندیان: امیدوارم مسیر افتخارات ورزشی کشور پایدار بماند

رئیس دفتر رئیس جمهور ابراز امیدواری کرد که حضور عزتمندانه ورزش کاران در عرصه های بین المللی، بصورت مرتب رشد کند و با پایداری همراه شود.

 به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، محمد نهاوندیان رئیس دفتر رئیس جمهور در حاشیه مراسم تجلیل از قهرمانان در گفتگو با پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان سال 94 و 95 را برای ورزش کشور سال های پربار و پرافتخاری توصیف کرد.

دکتر نهاوندیان اظهار داشت: سال گذشته و امسال سال های پرباری برای ورزش ایران بوده و برنامه ریزی هایی که صورت گرفت و حمایت هایی که حاصل شد به همراه تلاش مربیان و غیرت ورزش کاران موجب شد که ایران در صحنه های مختلف بین المللی بدرخشد.

رئیس دفتر رئیس جمهور با ابراز رضایت از افتخارات کسب شده تصریح کرد: امید بسیار داریم که این مسیر، مسیر پایداری باشد به طوری که هم ورزش عمومی و هم ورزش قهرمانی به صورت مرتب رشد پیدا کنند و دستاورد های این بخش ها که عبارت است از حضور عزتمندانه ورزش کاران ما در صحنه بین المللی و هم سلامت مردم و تقویت ملی، ان شااله با ادامه مسیر، پایداری خواهند داشت.

دکتر نهاوندیان درباره عملکرد وزارت ورزش و جوانان توضیح داد: خوشبختانه شاخص های مختلف، چه میزان مدال ها و چه گسترش ورزش عمومی نشان دهنده این هستند که به بعضی اهداف دست پیدا کردیم و با برنامه ریزی های خوبی که صورت گرفته است، به بقیه اهداف همدست خواهیم یافت.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.