سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شیراز؛

آغاز بکار گروه عملیات خط گرم توزیع برق

معاون بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق فارس گفت: 5 گروه خط گرم در شرکت توزیع نیروی برق استان فارس راه اندازی شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ حمیدرضا جلایر، معاون بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق استان فارس گفت: به منظور تربیت نیروی کارآمد و ماهر در حیطه خط گرم، 5 گروه 4 نفره از شهرستان های استهبان، فراشبند، خنج، زرین دشت و قیر وکارزین به مدت 2 ماه (328 ساعت) زیر نظر اساتید خط گرم کشور  آموزش های مورد نیاز را فرا می گیرند تا پس از پایان دوره آموزشی و کسب مهارت های لازم  در شهرستان های خود مشغول به کار شوند.

جلایر افزود: با اضافه شدن این گروه ها جمع گروه های فعال خط گرم راه نزدیک به 18 گروه (بالاترین ضریب نفوذ فعالیت در سطح کشور) رسیده است.
 
مدیر کل دفتر نظارت بر توزیع شرکت توانیر نیز گفت: یکی از بزرگترین مشکلات شبکه های توزیع در سطح کشور، ایجاد خاموشی برای انجام تعمیرات (به روش خط سرد) در شبکه است.

وی بیان کرد: این موضوع همواره نارضایتی مشترکین خانگی، صنعتی و کشاورزی و آسیب به تجهیزات شبکه در هنگام قطع و وصل مجدد را به دنبال داشت که امیدواریم  با گسترش چنین گروه هایی شاهد حذف اینگونه پیامد ها و رضایت بیش از پیش مشترکین و رشد صنعت برق باشیم.

خط گرم در واقع به خط انتقالی گفته می شود که برق در آن جریان دارد و به عبارتی دیگر خطی است که ولتاژ دارد.
انتهای پیام/ر

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.