سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد؛

دستگیری شکارچیان غیر مجاز در شهرستان‌های نیشابور و چناران

شکارچیان غیر مجاز که در شهرستان‌های نیشابور و چناران اقدام به شکار درمناطق حفاظت شده می‌کردند دستگیر شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محمد مهدی نوربخش رئیس حفاظت محیط زیست نیشابور گفت: ۳ شکارچی که در پناهگاه حیات وحش حیدری این شهرستان اقدام به شکار می‌کردند باحضوربه موقع نیروهای پاسگاه انتظامی کلاته محمدجان گرفتار قانون شدند.

وی افزود: ماموران یگان حفاظت محیط زیست موفق شدنداز این شکارچیان لاشه یک راس قوچ وحشی را از داخل خودرو این شکارچیانکشف و ضبط کرده و راننده متخلف دستگیر و با حکم قضایی روانه زندان شد.

رئیس حفاظت محیط زیست نیشابور تصریح کرد: ۲ نفر شکارچی متواری در این پرونده نیز تحت تعقیب قضایی هستند.

دستگیری چهار گروه شکارچی غیر مجاز طی ۱۰ روز گذشته.

هادی موسی پور رئیس حفاظت محیط زیست چناران هم از دستگیری چهار گروه شکارچی غیر مجاز طی ده روز گذشته در عرصه‌های طبیعی این شهرستان خبرداد.

وی افزود: یگان حفاظت محیط زیست چناران بدنبال گشت و کنترل در مناطق، ارتفاعات و رودخانه‌های سطح شهرستان چناران طی ۱۰ روز گذشته موفق به دستگیری ۴ گروه شکارچی شدند.

رئیس حفاظت محیط زیست چناران گفت: گروه اول در اراضی محدوده روستای جمعاب در حال صید سهره دستگیر و از این دو نفر، یک رشته دام زنده گیری پرنده، ۲ عدد قفس و ۲ قطعه سهره ۴ گل کشف و ضبط و سهره‌ها پس از معرفی متخلفین به مرجع قضایی ر‌ها سازی شدند.

موسی پور افزود: گروه دوم در ارتفاعات روستای موچنان در حال صید چکاوک شاخدار دستگیر و از این ۲ نفر ۴ رشته دام زنده گیری، ۳ قطعه چکاوک شاخدار به همراه لاشه ۹ قطعه چکاوک شاخدار کشف و ضبط و پس از معرفی متخلفین به مرجع قضایی ۳ قطعه چکاوک شاخدار به دلیل قیچی شدن شاهپرهایشان بدست متخلفین جهت تیمارو نگهداری تحویل سایت نگهداری پرندگان شهرستان طرقبه و شاندیز شد.

وی گفت:گروه سوم در ارتفاعات روستای گروه قبل از اقدام به شکار به همراه ۱ قبضه سلاح شکاری ساچمه‌ای ۲ لول با ۶ عدد فشنگ و ۱ قبضه سلاح شکاری گلوله زنی به ۳ عدد فشنگ فاقد جواز حمل دستگیر و تحویل مرجع قضایی شدند.

رئیس حفاظت محیط زیست چناران افزود: گروه چهارم نیز در ارتفاعات کلاته درگاهی دستگیر و از آن‌ها ۲ قبضه سلاح ساچمه‌ای به همراه ۵ عدد فشنگ و لاشه ۲ قطعه کبک و ۱ قطعه تیهو کشف و ضبط و ۲ نفر متخلف به مرجع قضایی معرفی شدند.

انتهای پیام//ف. ج.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.