سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بندرعباس؛

ناوگان دریایی آماده ارائه خدمات به مسافران نوروزی

برای رفاه مسافران نوروزی در سفرهایی دریایی 47 شناور بزرگ و ایمن در مسیر بندرعباس _ قشم و بلعکس تردد می کنند .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس،محمد محسنی مدیر اداره بنادر و دریانوردی شهید باهنر و شرق هرمزگان گفت :این شناورها با بیش از 4 هزار و 970 صندلی، گنجایش جابه جایی 50 تا 270  مسافر را دارند.
 
وی قیمت بلیت شناورهای تندرو درجه A در مسیر بندرعباس به قشم و بالعکس را پانزده هزار تومان، شناور درجه B سیزده هزار تومان، شناور مسافری از بندرعباس به جزیره هرمز و بر عکس نیز 7 هزار تومان و قیمت بلیت شناور مسافری از قشم به هرمز را 9 هزار تومان اعلام کرد.
 
مدیر اداره بنادر و دریانوردی شهید باهنر و شرق هرمزگان افزود : یک شناور بزرگ تفریحی هم با ظرفیت 200 نفر از 24 اسفند وارد بندر حقانی بندرعباس می شود.

محمد محسنی گفت :  گردشگران با تهیه بلیت 95 هزار تومانی این شناور می توانند به مدت 2 ساعت از ساحل بندرعباس همراه با موسیقی زنده و پذیرایی لذت ببرند.
 
 
مدیر اداره بنادر و دریانوردی شهید باهنر و شرق هرمزگان گفت :  مسافران برای تهیه بلیت اینترنتی می توانند به نشانی اینترنتی www.hmdtiiket.ir  مراجعه کنند.
 
محسنی افزود: ارائه بلیت اینترنتی با هدف رفاه حال مسافران و کاهش زمان ورود آنان در صف تهیه بلیت در اسکله ها انجام می شود.
 
از ابتدای سال تا کنون بیش از 35 هزار سفر دریایی با 850 هزار و 890 مسافر در مسیر بندرعباس ، قشم و هرمز صورت گرفته است.
انتهای پیام/ز
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.