سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تولید تراکتور با مشارکت کشور کره

کارخانه تولید تراکتور با مشارکت کشور کره در خشکرود زرندیه احداث شد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ مدیر و برخی کارکنان شرکت ال اس کشور کره جنوبی برای بررسی احداث شرکت تراکتور سازی در خشکرود زرندیه از پتانسیل های این منطقه بازدید کردند.

 این قرارداد همکاری همزمان با سفر رییس جمهور کره جنوبی و فعالان اقتصادی این کشور در اردیبهشت ماه امسال بین دو کشور امضا شد.

شریفی شریک تجاری ایرانی گفت: در آغاز و فاز اول سالانه دو هزار تراکتور در ایران مونتاژ می شود و ما از مزایای نسبی تولید بهره مند می شویم.

شریفی با بیان اینکه همزمان سی هکتار زمین برای احداث کارخانه تولید تراکتور اختصاص داده شده ، افزود: سرمایه گذاری دو شرکت در فاز دوم برای تولید تراکتور بیش از هزار و دویست میلیارد تومان است.

وی با بیان اینکه در فاز دوم سالانه پانزده هزار تراکتور تولید می شود ، اضافه کرد : فاز اول یعنی مونتاژ تا 6 ماه آینده و تولید کامل تراکتور حدود سه سال آینده آغاز می شود.

مصطفوی گفت: با راه اندازی این کارخانه بیش از پانصد فرصت شغلی مستقیم ایجاد می شود.

مدیر فروش و بازرگانی این واحد تولیدی نیز با بیان اینکه در سبد کالایی این شرکت نیاز کشور به مدل های مختلف تراکتور تامین می شود ، گفت : در ابتدا با تولید تراکتور های سبک از 30 اسب بخار تا 120 اسب بخار آغاز می کنیم.

مصطفوی افزود: بازگشت سرمایه این کارخانه در مدت 10 سال با سالانه 25 درصد سود از میزان سرمایه گذاری انجام می شود.

وی اضافه کرد: در فاز دوم برنامه ریزی برای صادرات به کشورهای همسایه انجام شده است.
آقای چی کو، مدیر عامل شرکت ال اس کره جنوبی نیز گفت : علت انتخاب ایران پتانسیل این کشور در زمینه های مختلف به خصوص کشاورزی در منطقه و خاورمیانه است.

وی علت انتخاب استان مرکزی را، فعالیت شریک اقتصادی خود عنوان کرد و افزود: این منطقه به دلیل قرار گرفتن در شاهراه مواصلاتی و مزیت حمل و نقل ، نزدیکی به فرودگاه و پایتخت کشور دارای موقعیت جغرافیایی خاصی است.

انتهای پیام / ر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.