سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

لرستان؛

دستگیری اعضای سه باند سرقت جعل چک در بروجرد

فرمانده انتظامی بروجرد ازشناسایی ودستگیری اعضای سه باند جعل چک پول وسرقت طلا و جواهرات در بروجرد خبرداد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ سرهنگ دلیری گفت: در پی مراجعه چند شهروند به کلانتری شماره 13 بروجرد مبنی بر خرید میوه وارائه چک پول جعلی توسط راننده و سه سرنشین همراه در یک خودرو پژو 405 موضوع در دستور کار کاراگاهان و ماموران این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: پژو 405 مورد نظرتوسط فرمانده انتظامی بروجرد درسطح شهر روئیت و بعد ازتعقیب و گریز توقیف شد که دربازرسی ازاین خودرو 2 تیغه چاقو ومقداری چک پول پاره و یک قطعه پول جعلی 500 هزار ریالی کشف و ضبط و چهار تن نیز دستگیرشدند و متهمان به همراه پرونده برای رسیدگی به مراجع قضایی ارجاع داده شدند.

فرمانده انتظامی بروجرد گفت:همچنین در پی مراجعه فردی به اداره آگاهی شهرستان مبنی بر جعل امضا و اخذ گذرنامه موضوع به صورت ویژه مورد بررسی قرار گرفت که مشخص شد فردی با همدستی 2 تن دیگردریکی از دفترخانه های ثبت اسناد اقدام به جعل امضای شخصی نموده وبرای اخذ گذرنامه کرده است.

وی افزود: ماموران پلیس آگاهی با ارائه کارهای اطلاعاتی و هماهنگی دستگاه قضایی متهمان را شناسایی و دستگیر کردند و پرونده به مراجع قضایی ارجاع داده شد.

فرمانده انتظامی بروجرد گفت: همچنین در پی دریافت خبر مبنی بر سرقت مسلحانه طلا موضوع دردستورکار ماموران قرار گرفت که در این راستا اعضای یک باند سارقان طلا و جواهرات درشهرستان شناسایی ودستگیر شدند.

سرهنگ دلیری افزود: فردی که در پاساژ برلیان بروجرد دارای طلا فروشی بوده از سوی سارقان تحت نظر قرار گرفته می شود و با طراحی نقشه سرقت وشناسایی محل پاتوق فرد طلا فروش را شناسایی و روز حادثه با همکاری سه سارق دیگر فرد طلا فروش را که از منزل خود در شهرک اندیشه قصد مراجعه به تهران را داشته تعقیب و در محور کمربندی بروجرد خودرو وی را با اسلحه کلاشینکف تهدید و متوقف کرده و اقدام به سرقت نیم کیلو طلا از فرد طلا فروش می کنند.

وی گفت: پلیس آگاهی با اقدامات اطلاعاتی و هماهنگی دستگاه قضایی متهمان را در یک عملیات غافلگیرکننده دستگیر که سارقان پس از دستگیری به سرقت نیم کیلو طلا اعتراف و پرونده به مراجع قضایی تحویل داده می شود.

سرهنگ دلیری افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون در راستای مبارزه با مواد مخدر دربروجرد 395کیلو و 860 گرم انواع مواد مخدرکشف و 16باند تهیه و توزیع مواد مخدرمنهدم و چهار هزارو 202 فروشنده این مواد و معتاد پرخطرشناسایی و دستگیر شده اند.

انتهای پیام /م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.