سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردبیل؛

حوزه منابع طبیعی تنها حوزه‌ای است که مرز سیاسی ندارد

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اردبیل گفت: حوزه منابع طبیعی تنها حوزه‌ای است که مرز سیاسی ندارد و درختان و منابع طبیعی متعلق به تمامی انسان‌ها هستند و وظیفه تک تک ما حفاظت از درختان و منابع طبیعی است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، شهامت هدایت در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت هفته منابع طبیعی گفت: پارک تولد با هدف افزایش مشارکت مردم در حمایت از منابع طبیعی و ارتقای فرهنگ درختکاری در جامعه روز پنج‌شنبه در مشگین‌شهر افتتاح می‌شود.

وی گفت: فردا به مناسبت روز درختکاری به صورت نمادین زنگ انفال در مدرسه فدک به صدا درمی‌آید.

مدیرکل منابع طبیعی استان اردبیل بیان کرد: مراسم روز درختکاری نیز همزمان با کل کشور در استان اردبیل برگزار خواهد شد و حوزه منابع طبیعی تنها حوزه‌ای است که مرز سیاسی ندارد و درختان و منابع طبیعی متعلق به تمامی انسان‌ها هستند و وظیفه تک تک ما حفاظت از درختان و منابع طبیعی است.

هدایت یادآور شد: نهال‌کاری در این هفته به صورت نمادین برگزار خواهد شد و از هفته بعد به صورت رسمی این فعالیت در کل استان ادامه خواهد یافت.

وی عنوان کرد: سومین روز هفته منابع طبیعی به نام قانون و منابع طبیعی نامگذار شده است که در آن همایش قانون و منابع طبیعی با حضو مقامامت عالی قضایی استان و شهرستان‌های متخلف، بسیج و نیروی حفاظت منابع طبیعی برگزار خواهد شد.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اردبیل با اشاره به برگزاری این مراسم عنوان کرد: همایش قانون و منابع طبیعی با هدف ارائه راهکارهای مبارزه با تخریب منابع طبیعی و آسیب‌شناسی کارشناسی شده در این حوزه برگزار خواهد شد.

هدایت از برگزاری همایش سلامت طبیعی در چهارمین روز از هفته منابع طبیعی خبر داد و گفت: روز چهارشنبه مراسمی در این رابطه برگزار خواهد شد و راهکارهای علمی در خصوص حل مشکلات منابع طبیعی و توسعه پایدار و نارسایی‌های موجود در این زمینه مورد بررسی قرار می‌گیرد.

وی به اهمیت فعالیت موسسات مردم نهاد در حوزه منابع طبیعی اشاره کرد و گفت: روز پنج‌شنبه مراسمی برای فعالان در عرصه منابع طبیعی برگزار خواهد شد که در این مراسم از فعالان این عرصه تجلیل خواهد شد.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اردبیل گفت: پارک تولد با هدف افزایش مشارکت مردم در حمایت از منابع طبیعی در مشگین‌شهر افتتاح می‌شود.

انتهای پیام/ح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.