سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

انتظارات جمال شورجه از هیئت مدیره جدید خانه سینما

انتظار من این است که هیئت مدیره جدید اول به صنف فکر کنند و به مسئله بیمه و حقوق بیکاری بپردازد.

جمال شورجه کارگردان سینما و تلویزیون، در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص انتظاراتی که از هیئت مدیره جدید خانه سینما دارد، اظهار داشت: من انتظار دارم اعضای هیئت مدیره جدید اول به امور صنفی فکر کنند. خیلی از صنوف خانه سینما کار تولیدی ندارند و نمی‌توانند از کارهایشان ارتزاق داشته باشند. باید به قشر ضعیف صنوف مختلف سینمایی به صورت فوق‌العاده بپردازند و توجه ویژه ای به بخش مسکن، تامین اجتماعی و بیمه آن‌ها داشته باشند و حقوق بازنشستگی و بیکاری در نظر گرفته شود.
 
وی ادامه داد: به فعال کردن و کارآمد کردن فعالیت های سینماگران فکر کنند و سینمای ما را به لحاظ دانش بالا ببرند. هم به معیشت سینمایی توجه شود و هم علم و دانش را در سینما افزایش دهند.
 
شورجه در خصوص آخرین وضعیت پروژه «حضرت موسی (ع)» اظهار داشت: در حال پیگیری این پروژه هستیم اما مشکلی جدی که در این مرحله پیش روی ما است، بحث بودجه فیلم است. چون به هر حال این پروژه بزرگ است و به همان میزان بودجه بیشتری را هم می‌طلبد، ما انتظار داشتیم که مجلس به این گونه پروژه‌های فاخر توجه ویژه ای داشته باشد اما متاسفانه توجهی به این پروژه نشده و ما خودمان به دنبال تامین کردن بودجه آن هستیم تا پیش‌تولید آن آغاز شود.
 
 
انتهای پیام/
 
 
 
 
 
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.