سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کاشان منصوب شد

طی حکمی از سوی وزیر بهداشت، دکتر ابراهیم کوچکی نصرآبادی به عنوان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی، درمانی کاشان منصوب شد.

به گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از وبدا،  سیدحسن هاشمی؛ دکتر ابراهیم کوچکی نصرآبادی دانشیار دانشگاه علوم پزشکی کاشان را در راستای اجرای بند ۵ ماده ۲ مصوب در سیاست­‌ها و ضوابط اجرایی آمایش آموزش عالی در عرصه سلامت جمهوری اسلامی ایران مصوب جلسه ۷۶۲ شورای عالی انقلاب فرهنگی و به پیشنهاد رئیس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان و همچنین نظر به تعهد، تخصص و تجارب وی به عنوان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کاشان منصوب کرد.
 
تأمین، حفظ و ارتقاء سطح سلامت مردم به ویژه محرومین و نیازمندان، ارتقاء برنامه­‌های جاری حوزه­‌های بهداشتی، درمانی، آموزشی، پژوهشی، فرهنگی و دانشجویی، صیانت از منابع انسانی، فیزیکی و مالی، عملیاتی کردن برنامه پنجم توسعه و برنامه سلامت دولت یازدهم، توسعه عدالت در سلامت در حوزه مأموریت خود و توجه به امر اعتدال، توان­مندی و شایسته­سالاری در انتصابات و تکریم اعضای هیأت علمی و کارکنان حوزه سلامت از جمله وظایفی است که به وی ابلاغ شده است.  
 
وزیر بهداشت همچنین در نامه‌ای از زحمات و تلاش‌های دکتر محمدحسین اعرابی در مدت تصدی مسئولیت ریاست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی، درمانی کاشان قدردانی کرد.
 
انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.