سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همدان؛

خسارت 107 میلیاردی بخش کشاورزی استان

مدیرکل مدیریت بحران استان گفت: برف و سرمای اخیر 257 میلیارد و 30 میلیون ریال خسارت وارد کرد که بیشترین آسیب به بخش کشاورزی است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ علیمردان طالبی اظهار داشت: 107 میلیارد 850 میلیون ریال به بخش های زیر مجموعه کشاورزی از جمله گلخانه، باغات، مرغداریها و دامداریها خسارت وارد شد.

وی افزود: ریزش برف و برودت هوا از 25 بهمن ماه سالجاری آغاز شد و به مدت چهار روز تا 29 بهمن ادامه داشت.

طالبی ادامه داد: ریزش برف و برودت هوا در این چهار روز منجر به تعطیلی مدارس، مسدود شدن بسیاری از راه ها و قطعی آب و برق بسیاری از مناطق استان از جمله شهرستان ملایر شد.

وی اضافه کرد: شکستگی تیر برق ها و قطعی برق نیز 57 میلیارد و 190 میلیون ریال به 2 حوزه توزیع و فوق توزیع خسارت زد که بخش فوق توزیع با 51 میلیارد ریال بیشترین آسیب را دید.

مدیرکل مدیریت بحران استان همدان گفت: طبق بررسی های صورت گرفته میزان خسارت وارده به راه ها حدود 49 میلیارد و 860 میلیون ریال بوده است.

طالبی خاطرنشان کرد: همچنین ریزش برف، کولاک، یخبندان و سرما 12 میلیارد 970 میلیون ریال به آب و فاضلاب روستایی، سه میلیارد 990 میلیون ریال به آب و فاضلاب شهری و 25 میلیارد و 170 میلیون ریال به حوزه شهری و شهرداریها خسازت زد.

انتهای پیام/ د
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.