سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پیکر مطهر شهید گمنام در قلب شهرضا آرمید

پیکر پاک یکی از شهدای گمنام، پس از تشییع توسط مردم غیور شهرستان شهرضا در کوی سازمانی 22 توپخانه ارتش شهرضا آرمید.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،پیکر این شهید دیروز از میدان حر شهرضا به سمت میدان تاسوعا بر روی دستان عاشقان ولایت تشییع شد.
مردم انقلابی و شهید پرور شهرضا همچون گذشته با حضور بی شاعبه خود در مراسم تشییع شهید گمنام، با پدران و مادران شهید همدردی کردند.
آنها در این مراسم بار دیگر با شهدا و آرمان های آنها تجدید میثاق کرده و از شهدا برای حرکت در مسیر ولایت فقیه یاری طلبیدند.

رئیس عقیدتی سیاسی گروه 22 توپخانه ارتش شهرضا گفت: این شهید گمنام در هنگام شهادت 20 سال سن داشته و در عملیات محرم به شهادت رسیده است.

حجت الاسلام علی عالمی تصریح کرد: پس از هماهنگی های انجام شده با اصفهان، تهران و هماهنگی میان نیرو های بسیج، سپاه و ارتش این شهید گمنام تفحص شده برای تشییع و تدفین به شهرضا منتقل شد.

حجت الاسلام عالمی با اشاره به جمعیت ساکن در کوی سازمانی 22 توپخانه شهرضا و سربازان خدمتگزار در این مجموعه افزود: در دنیای ضد فرهنگ امروز بهترین راهکار برای مقابله با فرهنگ استکبار و برنامه های آن بر علیه حکومت دینی و نسل جوان ما، ترویج فرهنگ شهادت و بارور شدن فرهنگ اعتقادی است.

وی اظهار داشت: جوانان باید آرمان های شهدا را سرلوحه زندگی خود قرار داده و در کوران حوادث جوانی، خود را از بلاها و انحرافات دور نگهدارند.

رئیس عقیدتی سیاسی گروه 22 توپخانه شهرضا گفت: شهدا با سه مولفه استکبار ستیزی، انقلابی گری و ولایت فقیه حرکت کرده و جوانان نیز باید با استفاده از همین فرهنگ، مسیر زندگی خود را مشخص کرده و در راه درست قدم بگذارند.




انتهای پیام/م
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.