سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد؛

پایان لیگ جودو باشگاه های مشهد

لیگ جودو باشگاه های مشهد با قهرمانی تیم آکادمی جودو آینده داران پارس منطقه قاسم آباد به کار خود پایان داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، هفته پایانی رقابتهای لیگ جودو باشگاههای مشهد صبح امروز ١٣ اسفند ماه با انجام مبارزات جودوکاران ٧تیم شرکت کننده در سالن جودو استاداصغر دهقان مجموعه ورزشی مرحوم جعفریان گلشهر برگزار شد.
 
در پایان این رقابتها تیم آکادمی جودو آینده داران پارس از منطقه قاسم آباد مشهد با کسب ٣١ امتیاز به مقام قهرمانی لیگ جودو باشگاههای مشهد که به نام جام فجر ٩٥نام گذاری شده بود دست یافت.

تیم جودو جوانان اسلامی باشگاه شهید چدانی از منطقه بلوار توس نیز تنها با یک امتیاز کمتر از تیم نخست به مقام نایب قهرمانی رسید و تیم جودو رزم آوران توس نیز با ٢١ امتیاز در جایگاه سوم جدول رده بندی اولین دوره رقابتهای لیگ جودو باشگاههای مشهد قرار گرفت.

تیم های جودو امام هادی (ع)، هلال احمر، مقاومت ناحیه بسیج و بستی نیکدل نیز به ترتیب با کسب ١٦، ١٥، ٤و ٣ امتیاز،رده های چهارم تا هفتم جدول را به خود اختصاص دادند.

گفنتنی است این مسابقات با هدف ایجاد شور و نشاط و انگیزه در جودوکاران و باشگاه های فعال شهرستان مشهد برگزار و مراسم اهدای جوایز، تجلیل از قهرمانان و اعضای برگزاری لیگ جودو باشگاههای مشهد  روز دوشنبه ٢٣اسفند ماه با حضور مسوولان ورزش استان برگزار خواهد شد.
 
انتهای پیام//ف.ف
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.