سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

موسوی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان؛‌

مصوبه افزایش حقوق اجرای عدالت در دستمزد مدیران مناطق محروم را ممکن می‌کند

عضو هیأت رئیسه کمیسیون گفت: این مصوبه تنها مربویط به مدیران و مسئولان دولتی نیست بلکه تمامی مشاغل خاص که در مناطق مرزی، محروم و عملیاتی هستند را شامل می‌شوند.

سید فرید موسوی نائب رئیس کمیسیون اقتصادی در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛‌ درباره تصویب افزایش حقوق مسئولان و مدیران تا سقف 24 میلیون تومان در مجلس گفت: این مصوبه تنها مربویط به مدیران و مسئولان دولتی نیست بلکه تمامی مشاغل خاص که در مناطق مرزی، محروم و عملیاتی هستند را شامل می‌شوند.

عضو هیأت رئیسه کمیسیون اقتصادی تصریح کرد: در حقیقت بر اساس این مصوبه، عدالت در دریافتی‌ها رعایت می‌شود. زیرا کسی که در نواحی مرزی و محروم فعالیت می‌کند و با مشکلات فراوانی مواجه است، نباید حقوق برابر با کسی که در مرکز کار می‌کند دریافت کند. مثلا کسی که روی سکوهای نفتی و در مناطق خطرناک مرزی مأمور است باید حقوقی بالاتر دریافت کند البته این میزان حقوق 24 میلیونی که مصوب شده سقف میزان دریافتی است و بر اساس تصمیم‌گیری‌ها و بررسی‌ها، میزان حقوق و دریافتی این افراد مشخص می‌شود.

وی با بیان اینکه هر شغلی ویژگی‌های خاص خود را دارد، تاکید کرد: افزایش حقوق مشاغل خاص در مناطق مرزی، محروم و عملیاتی براساس مصوبه گذشته مجلس است که شورای نگهبان اشکالی برای آن ایجاد کرد لذا نمایندگان باید یک زمانی را برای اجرای این مصوبه در نظر بگیرند و پس از آن بر اساس بازخوردها نسبت به اصلاح آن و تصویب قوانین اقدام کنند.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.