سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

طوفان سعودی و شکست قاطع برای سران ارتجاع

مستند «شکست قاطعیت» با موضوع عملیات نظامی عربستان سعودی علیه یمن و به نتیجه نرسیدن این ائتلاف علیه یمنی‌ها، پنجشنبه 12 اسفند به روی آنتن شبکه افق می‌رود.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مستند «شکست قاطعیت» روایتی است از تهاجم ناجوانمردانه آل سعود به مردم یمن و تحمیل نبردی سهمگین از سوی عربستان سعودی علیه مردم مظلوم این کشور؛ فتنه‌ای که طراحی آن طبق نظر آمریکا انجام شد و عربستان تنها مجری آن بود.

حدود دو سال قبل بود که عربستان سعودی عملیات را با عنوان «طوفان قاطعیت» علیه مردم مظلوم یمن تحمیل کرد، جنگی نابرابر بر ضد ملتی که می خواستند سرنوشتشان به دست خودشان باشد.

با اینکه خسارات مادی زیادی به یمن وارد آمد ولی در عمل نه تنها هیچ قاطعیتی نداشت بلکه سبب منفورتر شدن آل سعود در میان جهانیان شد.

در این فیلم تصاویری جلسات شورای همکاری خلیج فارس به تصویر کشیده شده همچنین تظاهرات مردمی علیه عربستان در کشورهای گوناگون، سخنان سران انصارالله مبنی بر مقاومت در برابر حملات سعودی ها و همچنین کوتاه نیامدن مردم یمن در برابر عملیات نظامی نیز نمایش داده می شود.

«شکست قاطعیت» را می‌توانید ساعت 21:30 پنجشنبه 12 اسفند از شبکه افق ببینید، تکرار آن هم ساعت 14:00 روز بعد روی آنتن می‌رود.


انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.