سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دبیر فدراسیون بوکس: با تعداد نفرات بیشتری به کشورهای اسلامی می رویم

علی دانشمند گفت: با رایزنی که با مسئولان ورزش انجام داده‌ایم، احتمال افزایش سهمیه بوکس در بازی‌های کشورهای اسلامی وجود دارد.

علی دانشمند در گفتگو با خبرنگار حوزه کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان گفت: با توجه به درخواست کادر فنی تیم ملی، اواخر اسفند راهی تورنمنت تدارکاتی جاده ابریشم می‌شویم تا ملی‌پوشان در شرایط مسابقه قرار گیرند. این رقابت‌ها در فاصله کمتر از دوماه مانده تا رقابت‌های قهرمانی آسیا برگزار می‌شود و می‌تواند محک خوبی برای ملی پوشان باشد.

وی در خصوص سهمیه کم بوکس در بازی‌های کشورهای اسلامی گفت: دو سهمیه به ما تعلق گرفته که با رایزنی که با مسئولان ورزش انجام دادیم، احتمال افزایش سهمیه وجود دارد.

دبیر فدراسیون بوکس ادامه داد: اردیبهشت ماه سال آینده و در فاصله کمتر از 10 روز، رقابت‌های قهرمانی آسیا و کشورهای اسلامی را پیش رو داریم که هر دو رقابت از اهمیت زیادی برای ما برخوردار هستند.

وی با اشاره به اینکه سرمربی کوبایی تیم ملی از شرایط حاکم بر اردوی تیم ملی رضایت دارد، افزود: خیمنز از امکانات رضایت دارد و تنها تاکید زیادی روی برگزاری رقابت‌های تدارکاتی دارد. تمام تلاشمان را انجام می‌دهیم به برنامه‌های او جامه عمل بپوشانیم تا در رقابت‌های پیش رو عملکرد قابل قبولی داشته باشیم.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.