سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد؛

اجتـماع عزاداران فاطمی در سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س)+تصویر

اجتـماع بــزرگ فاطمیون در سالروز شهادت دخت نبی مکرم اسلام حضرت فاطمه زهرا (س) با حضور دوستداران اهل بیت (ع) در مشهد الرضا برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، دراین اجتماع بزرگ که ساعت ۹ صبح آغاز شد،عزاداران فاطمی با اجتماع در میدان شهدای مشهد به عزاداری، نوحه خوانی و سینه زنی پرداختند.



پس از برگزاری اجتماع عظیم عزاداران فاطمی در مشهدالرضااجتماع در میدان شهدا به سمت حرم مطهر رضوی حرکت کردند و پیکر ۲ شهید گمنام دفاع مقدس را نیز تشییع کردند.

آیت الله علم الهدی نماینده، ولی فقیه در خراسان رضوی وامام جمعه مشهد و عزاداران برای عرض تسلیت به پیشگاه امام رئوف حضرت علی بن موسی الرضا (ع) از میدان شهدا به سوی حرم مطهر رضوی حرکت و در این مکان قدسی تجمع می‌کنند.



عزادارای در رواق دارالحجه حرم مطهر و سخنرانی نماینده، ولی فقیه در استان و مداحی ذاکران اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام از دیگر برنامه‌های اجتماع بزرگ عزادارن فاطمی در حرم مطهر رضوی است.

همچنین، در سالروز شهادت بانوی بزرگ اسلام حضرت زهرا (س)، محفل قرآنی «ام ابیها» با حضور قاریان برتر بانو از ساعت ۸ و ۳۰ دقیقه تا ۱۱ در رواق غدیر حرم منور رضوی برگزار می‌شود.




























تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.