سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آبادان؛

اعتماد به جوانان زمینه ساز بهره مندی بهنیه از توانمندی آنان

اعتماد به جوانان زمینه ساز بهره مندی بهینه از توانمندیها و پتانسیل های آنان در عرصه های مختلف است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛رئوفی معاون سیاسی- و اجتماعی فرمانداری آبادان در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان گفت: تجربه ای که کشور ما در رابطه با استفاده از نیروی جوان دارد تجربه ای بزرگ و ارزشمند است.

مسعود رئوفی افزود: پیروزی انقلاب ما با حضور جوانان در عرصه های مختلف شکل گرفت ضمن آنکه در زمان جنگ تحمیلی نیز حضور پرشو و کم نظیر جوانان در جبهه های حق علیه باطل بود که سبب میخکوب شدن دشمن شد.

وی گفت: اگر این قدرت بزرگ را به جهت استفاده بهینه از توانمندیها و پتانسیل شان به درستی ساماندهی نکنیم، ضربه شدیدی می خوریم.

رئوفی  تصریح کرد: بایستی به جوانان اعتماد کنیم و آنان را ارج نهیم و با تفیض برخی اختیارات به آنان، و آموزش صحیح آنان از توانشان حداکثر بهره را ببریم تا در ادامه خدمت، مسئولیت ها را بر عهده بگیرند.

معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری آبادان افزود: ایجاد انگیزه، شور و نشاط در میان جوانان و بهره گیری از پتانسل آنان در سیستم اداری بایستی صورت گیرد.

رئوفی اظهار کرد: جوانان جامعه امروز ما، فرزندان ما هستند که بایستی به آنها اعتماد کنیم چرا که نظام بر روی ارزشهای آنان حساب باز کرده و همه بایستی در خدمت نیروی مولد جوانمان باشیم.

وی تصریح کرد: همه ما در جهت ساماندهی جوانان و برنامه ریزی برای بکارگیری آنان وظیفه داریم.

انتهای پیام/د
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.