سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تبریز؛

افزایش 2 برابری ظرفیت تأمین شبکه برق خداآفرین

ظرفیت تأمین شبکه برق شهرستان خداآفرین دو برابر شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛فرماندار خداآفرین در نشست بررسی مشکلات روستاهای شهرستان گفت: با تعمیر و اصلاح پست فوق توزیع برق مولان در این شهرستان، ظرفیت تولید و تأمین برق این پست از 15 مگاوات به 30 مگاوات افزایش یافت.
امینیان با بیان اینکه نوسانات اخیر در شبکه برقی خداآفرین موجب نارضایتی مردم شده بود، افزود: میزان مصرف این شهرستان در زمان اوج مصرف، 15 مگاوات است که با بهره برداری از  پست فوق توزیع مولان ناپایداری های شبکه برقی گذشته به ویژه در فصول گرما، به طور کامل برطرف می شود.
وی همچنین با انتقاد از کندی اجرای طرح های هادی روستاهای خداآفرین افزود: شهرستانی که 95 درصد جمعیت آن روستانشین هستند باید تا کنون طرح هادی بیش از 50 درصد از روستاهای آن اجرا می شد.
امینیان با اشاره به اینکه تمام روستاهای بالای 20 خانوار شهرستان خداآفرین از نقشه طرح هادی برخوردار است خاطر نشان کرد: از 157 روستای این شهرستان 12 روستا بالای 20 خانوار است و تا کنون فقط در 24 درصد این روستاها طرح هادی اجرا شده و طرح هادی پنج درصد روستاها نیز در حال اجراست.
دهیاران شهرستان خداآفرین هم در این جلسه بلاتکلیفی طرح توسعه روستایی، نبود ایستگاههای آتش نشانی در مراکز بخش ها، پایین بودن کیفیت آرد های توزیعی، و نبود روشنایی معابر روستایی را از جمله مشکلات روستاها عنوان کردند.
انتهای پیام/خ
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.