سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قزوین؛

بخشودگی جرایم وام‌های کمتر از ۱۰۰ میلیون تومان

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری دستورالعمل بخشودگی وام‌های کمتر از ۱۰۰ میلیون تومان را برای اجرا به ۱۰ بانک عامل استان ابلاغ کرد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ منوچهر حبیبی افزود: این بخشودگی مشمول افرادی است که به بانک‌های ملی، صادرات، تجارت، ملت، سپه، توسعه تعاون، صنعت و معدن، توسعه صادرات ایران، رفاه کارگران و کشاورزی بدهی جاری و غیرجاری دارند.
 
 
 
وی درباره مفاد این دستورالعمل گفت : براساس تصمیمات بانک مرکزی، جرایم دیرکرد ۱۰ بانک با اولویت‌های مشخصی، در صورتی که اصل بدهی تا پایان سال تسویه شود، بخشوده می‌شود.
 
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری افزود: براساس این دستورالعمل، بانکهای عامل مکلف هستند درصورت بازپرداخت مانده اصل تسهیلات از سوی مشمولان بطور یکجا و نقدی تا پایان امسال، برای بخشودگی سود تسهیلات در سقف سهمیه ابلاغی بانک مرکزی و وجه التزام، به ترتیب اولویت‌های ذکر شده در دستورالعمل اقدام کنند.

معاون اقتصادی استاندار تأکید کرد: براساس ماده سه این دستورالعمل، مشمولان صرفاً می‌توانند از بخشودگی سود و وجه التزام یک فقره تسهیلات بهره‌مند شوند.

حبیبی افزود: همچنین براساس ماده چهار، آن بخش از مانده بدهی مطالبات بانک عامل که قبل از تاریخ ابلاغ این دستورالعمل از مشمولان دریافت شده است، مشمول مفاد این دستورالعمل نمی‌شود.
 
انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.