سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فلاحت پیشه در تذکر شفاهی:

دولت به پرداخت حقوق شهرداری‌هایی که ورشکست شده‌اند، کمک کند

نماینده مردم اسلام آباد غرب گفت: دولت از اعتبارات در اختیار خود برای پرداخت حقوق کارگران، رفتگران و زحمت‌کشان شهرداری‌هایی که دچار ورشکستگی شده‌اند کمک کند.

به گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حشمت‌الله فلاحت پیشه نماینده مردم اسلام آباد غرب در تذکرشفاهی امروز صحن علنی مجلس خطاب به وزیر آموزش و پرورش گفت: مجلس دین خود را با تصویب 3600 میلیارد تومان برای فرهنگیان و دانش آموزان ادا کرد و امیدواریم که در سال آینده در این زمینه مشکلاتی نداشته باشیم.

وی افزود: تذکر دوم من خطاب به رئیس جمهور است تا از اعتبارات در اختیار خود برای پرداخت حقوق کارگران، رفتگران و زحمت‌کشان شهرداری‌هایی که دچار ورشکستگی شده‌اند، کمک کنند. 

فلاحت پیشه خطاب به برخی از مسئولان دولتی خاطر نشان کرد: مسئولان دولتی استان کرمانشاه، منطقه آزاد قصرشیرین را می‌خواهند به نام خود تمام کنند، اگر تلاش نمایندگان استان کرمانشاه به وادار کردن دولت به پذیرش حق رسمی‌ترین مرز بینِ‌المللی با دولت عراق نبود، این مهم به هیچ وجه عملی نمی‌شد لذا من از بقیه همکارانم در این زمینه تشکر می‌کنم و از دولت خواستارم که تلاش لازم را برای ادامه راه مبذول بدارد. 

وی تصریح کرد: رئیس جمهور دستور لازم را برای بررسی مجدد مناطق محروم و آیین نامه آن که نام اسلام آباد غرب و کمیل آمده صادر کنن=د زیرا دولت فقط بعضی از مسائل را بر روی کاغذ آورده و حقیقت موضوع در آن گنجانده نشده است  و همچنین وزارت راه و شهرسازی و بهداشت و درمان هرچه سریعتر برای تکمیل بیمارستان اسلام آباد غرب تلاش‌های لازم را انجام دهند.


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.