سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در حاشیه نشست هیات دولت؛

امیری: لایحه حمایت از محیط بانان به زودی تقدیم مجلس می‌شود

معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: لایحه دولت برای حمایت از محیط بانان سازمان محیط زیست تهیه شده و به زودی به مجلس ارسال خواهد شد.

به گزارش خبرنگار حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، حسینعلی امیری معاون پارلمانی رئیس جمهور در حاشیه هیات دولت با حضور در جمع خبرنگاران با اشاره به مصوبات امروز دولت گفت: لایحه دولت برای حمایت از محیط بانان سازمان محیط زیست تهیه شده و به زودی به مجلس ارسال خواهد شد.

وی افزود: با توجه به این که محیط بانان باید در سراسر کشور از حمایت‌های لازم حقوقی برخوردار شوند، انتظار داریم مجلس سریع‌تر این لایحه را در دستورکار قرار دهد.

امیری از برداشت 1.5 میلیارد دلاری از صندوق توسعه ملی خبر داد و تصریح کرد: این میزان برای ایجاد اشتغال در مناطق روستایی، عشایری کمتر توسعه یافته و مناطق مرزی در دستور کار کمیسیون برنامه و بودجه قرار گرفت و تصویب شد، امیدواریم پس از تصویب بودجه 96 این لایحه در مجلس بررسی شود.

وی افزود: ‌تصویب این لایحه می‌تواند در اشتغال روستاییان، مناطق مرزی و کمتر توسعه یافته تحول ایجاد کند.

امیری با رد این اظهارات که گفته می‌شود ایجاد اشتغال از سوی دولت شائبه انتخاباتی دارد، گفت: ‌این لایحه سابقه طولانی داشته و در اوایل سال جاری ارائه شد، پیرو این لایحه اشتغال روستایی برای دولت از ابتدا از اهمیت زیادی برخوردار بوده است که نباید به آن شکل انتخاباتی بدهیم

معاون پارلمانی رئیس جمهور خاطرنشان کرد:برای ایجاد اشتغال در مناطق مرزی برنامه زمان‌بندی وجود داشت تا کار کارشناسی بر روی آن انجام شود که با توجه به فاصله‌ای که افتاد تا پاییز امسال طول کشید.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.