سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بجنورد؛

30 هزار خانواده محروم چشم انتظار یاری خیران

بیش از 30 هزار خانواده محروم در استان نیازمند یاری خیران برای تهیه پوشاک و مایحتاج اولیه زندگی هستند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بجنورد؛ عباس اهرابی مدیر کل کمیته امداد خراسان شمالی با اشاره به اینکه 10 درصد از جمعیت استان با توجه به محرومیت تحت پوشش کمیته امداد قرار دارند،گفت: رفع نیاز از این خانواده ها تنها با اعتبارات دولتی امکان پذیر نیست و در این زمینه نیازمند ورود جدی خیران هستیم.

وی با بیان اینکه در قالب طرح محسنین سه هزار و 723 خانواده دارای بیمار و سرپرست از کار افتاده چشم انتظار یاری خیران در استان هستند،افزود: برای خانواده‌های دارای پدر و مادر بیمار و یا سرپرست زندانی و از کار افتاده که توانایی اداره زندگی خود را ندارند، در قالب طرح محسنین حامی یابی می شود.

اهرابی با اشاره به فعالیت چهار هزار و 636 حامی در طرح محسنین، افزود : این تعداد حامی در استان حدود 10 میلیارد ریال به حساب مددجویان واریز کرده‌اند.

وی با اشاره به طرح اکرام ایتام و وجود چهار هزار یتیم در استان، گفت: فقط 87 نفر از این ایتام فاقد حامی هستند، که به دلیل سن بالای آنان هنوز نتوانسته ایم برای آنان حامی پیدا کنیم.

مدیر کل کمیته امداداستان افزود : هم اکنون بیش از 15 هزار حامی در طرح اکرام ایتام مشارکت دارند که برای هر یتیم در ماه یک میلیون 400 هزار ریال از سوی حامیان واریز می‌شود.

اهرابی با اشاره به برخورداری دوهزار و 640 مددجو از وام ضروری، گفت: برای پرداخت این تعداد وام ضروری 40 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

انتهای پیام/آ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.