سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان؛

استقرار شهرنت سیار در باغ فدک و ATM سیار در باغ غدیر

رئیس شعب منطقه 3 کشور بانک شهر گفت: در راستای خدمت‌رسانی به مسافران نوروزی در ایام تعطیلات یک دستگاه شهرنت در باغ فدک و یک دستگاه ATM سیار در باغ غدیر مستقر می‌کنیم.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حسن خدابنده شهرکی  در مورد فعالیت‌های بانک شهر در ایام تعطیلات عید نوروز اظهار کرد: یک عدد پیشخوان شهرنت سیار در باغ فدک محل اسکان مسافران نوروزی مستقر خواهیم کرد.

وی افزود: با توجه به اینکه باغ فدک و باغ غدیر از اماکن اصلی استقرار مسافران نوروزی است، یک دستگاه ATM سیار نیز در باغ غدیر برای ارائه خدمات بانکی مستقر خواهیم کرد.

رئیس منطقه سه بانک شهر بیان داشت: همچنین 6 شعبه کشیک که سه شعبه در اصفهان و در شهرهای یزد، کاشان و شهرکرد نیز یک شعبه در روزهای تعطیلات نوروزی آماده خدمت‌رسانی به مسافران هستند.

وی مطرح کرد: هر سه شعبه شهر اصفهان از شعب ارزی هستند که توریست‌ها و کسانی که قصد سفرهای خارجی دارند، در این ایام می‌توانند انواع خدمات ارزی از جمله خرید و فروش ارز و همچنین صدور گواهی‌ تمکن مالی دریافت کنند.

خدابنده شهرکی در پایان عنوان کرد: بانک شهر در راستای توسعه گردشگری و صنعت توریسم این خدمات را به مردم و مسافران نوروزی ارائه می‌کند تا در این زمینه دین خود را به این منطقه از کشور ادا کند.




انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.