سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زاهدان؛

کشف بیش از 100 کیلو تریاک در درگیری مسلحانه با قاچاقچیان

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان سراوان از کشف از 101 کیلو و 700 گرم تریاک در درگیری با قاچاقچیان مسلح در این شهرستان خبر داد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، سرگرد مراد امیری  در تشریح جزئیات این خبر گفت: در پی کسب خبری مبنی بر اینکه قاچاقچیان مسلح قصد انتقال مقادیر متنابهی مواد مخدر را از طریق دهانه های اطراف "کوه سفید"  به شهرستان های همجوار و سپس عمق  کشور دارند، ماموران انتظامی این شهرستان بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند. 

وی افزود:  پس از اطمینان از صحت خبر بلافاصله چند اکیپ مجهز از ماموران  پلیس مبارزه با مواد مخدر، یگان امداد به منطقه اعزام و با انجام تحقیقات گسترده و اشراف اطلاعاتی، محل تردد  قاچاقچیان را به طور نامحسوس تحت کنترل قرار دادند. 

 این مقام انتظامی تصریح کرد: قاچاقچیان به محض مشاهده ماموران از طریق ارتفاعات به صورت مسلحانه با آنها درگیر و قصد فرار به همراه مواد مخدر را داشتند که ماموران با عکس العمل به موقع با آتش پرحجم به سمت قاچاقچیان تیراندازی کردند و با توجه به اینکه سوداگران توان مقابله با پلیس را نداشتند، با رها کردن مواد مخدر و با استفاده از ارتفاعات متواری شدند. 

سرگرد امیری در ادامه بیان داشت: ماموران در  پاکسازی دقیق از منطقه مقدار 101 کیلو و 700 گرم تریاک کشف کردند. 

 جانشین فرمانده انتظامی شهرستان سراوان با اشاره به اینکه تلاش برای دستگیری قاچاقچیان با جدیت ادامه دارد افزود: نیروی انتظامی با اشراف اطلاعاتی و رصد مداوم باندهای توزیع کننده مواد مخدر اجازه نخواهد داد این افراد سود جو به اهداف پلید خود دست یابند.

انتهای پیام/گ
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.