سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساری؛

معرفی منتخبین نخستین جشنواره تئاتر مردمی بچه های مسجد

گروه های منتخب نخستین جشنواره تئاتر مردمی بچه های مسجد مازندران، معرفی شدند.

یاسر محمودی برنتی مسئول واحد هنرهای نمایشی حوزه هنری مازندران در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، اسامی گروه های منتخب اولین جشنواره تئاتر مردمی بچه های مسجد را اعلام کرد.

وی گزارش های منتخب را شامل نمایش های آن سوی رویا به کارگردان : محمد خیرالله پور از بابل ، کلید دار کعبه به کارگردانی غلامرضا بامتی از نکا ، این قصه برای نخوابیدن است به کارگردانی بهناز دوستی از ساری ،این قصه برای نخوابیدن است به کارگردانی محمد طالبی از میاندرود ، آن سوی رویا به کارگردانی رؤیا افضلی ـ ساری و آن سوی رویا به کارگردانی کوثر اکبرزاده از جویبار برشمرد.

مسئول واحد هنرهای نمایشی حوزه هنری مازندران گفت : در پایان جشنواره، یک گروه منتخب بطور مستقیم به اولین جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه های مسجد در تهران راه پیدا خواهد کرد و دو گروه دیگر با بازبینی فیلم اجرا، در دبیرخانه سراسری جشنواره تئاتر مردمی بچه های مسجد، در صورت تایید، جواز حضور در آن جشنواره را خواهند یافت.

یاسر محمودی برنتی افزود: حوزه هنری مازندران با همکاری سازمان تبلیغات اسلامی مازندران، کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان، سازمان بسیج هنرمندان مازندران و معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری ساری در روزهای 14 الی 19 اسفند این جشنواره را برگزار می کند.

وی گفت: اختتامیه این جشنواره در روز 19 اسفند با اعلام نفرات منتخب به کار خود پایان می دهد.

انتهای پیام/ ر

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.