سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد؛

تشرف دانش آموزان روستای رادکان به حرم مطهر رضوی

در آستانه شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) ٢٧٤ دانش آموز روستای رادكان شهرستان قوچان برای نخستین بار به حرم مطهر رضوی مشرف شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، قانع مدیر دبیرستان شبانه روزی مطهره گفت: امروز که توفیق تشرف به محضر حضرت علی بن موسی الرضا(ع) را کسب کردیم، بسیار خرسندیم که با این اقدام دل بسیاری از دانش آموزان سادات، بی سرپرست و کم سرپرست این مجتمع آموزشی را شاد کردیم.
وی افزود: با وجود اینکه روستای رادکان در مجاورت شهر مقدس مشهد قرار دارد اما بسیاری از دانش آموزان این روستا به دلیل محرومیت و بضاعت مالی اندکی، نخستین تشرف خود به حرم مطهر رضوی را تجربه می کردند و مهمان خوان متبرک حضرت رضا(ع) شدند.
مسئول موسسه خيريه امام صادق(ع) گفت: با همكاري معاونت اماكن متبركه و امور زائران و اداره كل روابط عمومي و امور رسانه آستان قدس رضوي، از ابتداي سال تحصيلي جاري امكان تشرف به حرم مطهر رضوي و پذيرايي در مهمانسراي حضرت براي دانش آموزان محروم حاشيه شهر مشهد و شهرستان هاي كم برخوردار استان فراهم شده است.
صادق عقيلي افزود: در يك ماه اخير تعدادی از دانش آموزان محروم استان هاي لرستان، سيستان و بلوچستان و تهران نيز برای ٣ روز به مشهد مقدس مشرف شدند و از برنامه هاي متنوعي كه با حمايت آستان قدس رضوي و خيران نيك انديش برايشان در نظر گرفته شده بود، بهره مند شدند.
وي گفت: زيارت بارگاه منور رضوي تاثيرات روحي و معنوي خوبي بر روي اين دانش آموزان داشته و در حال حاضر برنامه ريزي براي خدمت رساني هرچه بيشتر ادامه دارد.
انتهای پیام// م.م


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
دانش اموز مطهره
۱۹:۲۹ ۰۶ بهمن ۱۳۹۷
ممنون که نوشتید دانش اموزان روستای رادکان چون که درسایت دیگری نوشتند دانش اموزان بی سرپرست