سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد؛

حمایت از حقوق مصرف کنندگان در قوچان

رییس دامپزشکی قوچان از نظارت بر تمامی مراکز عرضه فرآورده های خام دامی، کشتارگاه ها و واحدهای پرورش دام و طیور و آبزیان در این شهرستان خبر داد .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، علیرضا قدرتی به مناسبت نهم اسفند روز حمایت از حقوق مصرف کننده گفت : دامپزشکی وظیفه تأمین بهداشت دام و کنترل، پیشگیری و مبارزه با بیماری های دامی ، نظارت بهداشتی بر مراکز تولید ، توزیع ، نگهداری و عرضه فرآورده های خام دامی و تامین امنیت غذایی جامعه را بر عهده دارد.

قدرتی افزود : نظارت های دامپزشکی در راستای حمایت از حقوق مصرف کنندگان و تامین سلامت آن ها و پیشگیری و کنترل بیماری های مشترک خطرناک بین انسان و دام است.

او در پایان گفت: کارشناسان دامپزشکی در جهت تامین امنیت غذایی شهروندان روزانه به صورت تمام وقت از کشتارگاه ها و مراکز عرضه فرآورده های خام دامی بازدید می کنند و با تخلفات برخورد جدی می کنند.
رییس دامپزشکی قوچان از ابتدای سال تاکنون بیش از 3500 مورد بازدید از تمامی مراکز عرضه فرآورده های خام دامی، کشتارگاه ها و واحدهای پرورش دام و طیور و آبزیان به جهت پایش بیماری ها توسط کارشناسان این شبکه صورت گرفته است.
انتهای پیام// ح خ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.