سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تبریز؛

کشف محموله یک میلیارد ریالی قاچاق در مراغه

فرمانده انتظامی مراغه از کشف یک محموله قاچاق در این شهرستان خبر داد و گفت: این محموله به ارزش یک میلیارد ریال توسط ماموران انتظامی این شهرستان کشف و ضبط شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛سرهنگ اصلانی فر گفت: در راستای ارتقای امنیت اجتماعی و مبارزه با قاچاق کالا، ماموران انتظامی این شهرستان در بازرسی از 2 دستگاه اتوبوس این محموله را کشف کردند.
وی ادامه داد: این محموله شامل هفت گونی انواع پارچه و پوشاک خارجی قاچاق بوده و 2 نفر نیز در این ارتباط دستگیر و تحویل دستگاه قضائی شده است.
وی اضافه کرد: مبارزه به کالای قاچاق در راستای تامین امنیت اجتماعی و اقتصادی جامعه از اولویت های اساسی پلیس در این شهرستان است.
وی گفت: به همین منظور گشت های کنترلی و ایستگاه های بازرسی پلیس در نقاط و مبادی ورودی این شهرستان با هرگونه قاچاق کالا و ارز به صورت قاطع برخورد کرده و متخلفان را به دستگاه قضائی ارجاع می دهد.
شهرستان مراغه با حدود 250 هزار نفر جمعیت در 127 کیلومتری تبریز، مرکز آذربایجان شرقی قرار داشته و به دلیل واقع شدن در مسیر ترانزیتی جنوب استان، قاچاقچیان اغلب محورهای این شهرستان را برای انتقال کالای قاچاق و مواد مخدر انتخاب می کنند.

 
انتهای پیام/ش
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.