سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمانشاه؛

امحاء فرآورده‌های خام دامی ناسالم در استان

مدیرکل دامپزشکی استان کرمانشاه از کشف، ضبط و امحاء بیش از 88 تن انواع فرآورده‌های خام دامی ناسالم از مراکز تهیه، فرآوری و توزیع در استان طی یازده ماهه امسال خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛مدیرکل دامپزشکی استان کرمانشاه نادر پرور اظهار کرد: طی یازده ماهه سال جاری 85 هزار و 691 مورد بازدید از مراکز تهیه، فرآوری و عرضه فرآورده‌های خام دامی در سطح استان انجام شده است.

وی افزود: طی این بازدیدها 5266 مورد غیربهداشتی تشخیص داده شده و مقدار 88 تن و 803 کیلوگرم انواع فرآورده‌ خام دامی از مراکز تهیه، فرآوری و عرضه فرآورده های خام دامی کشف، ضبط و امحاء شده است.

به گفته این مسئول، طی این بازدیدها 1753 مورد نمونه‌برداری و 7650 مورد آزمایش بر روی این نمونه‌ها انجام شده است.

مدیرکل دامپزشکی استان کرمانشاه تصریح کرد: همچنین بیش از یکصد و یازده تن فرآورده خام دامی از کشتارگاه های دام استان و 71 تن لاشه طیور ضبط شده است.

پرور با تاکید بر اهمیت سلامت مردم،  فعالیت‌های دامپزشکی و نظارت‌های مستمر کارشناسان این اداره کل را در سلامت غذایی جامعه بسیار حائز اهمیت دانست و گفت: فعالیت‌های دامپزشکی اطمینان خاطر و آرامش را برای مردم به ارمغان می‌آورد.

وی یادآور شد: شهروندان می‌توانند از طریق پل‌های ارتباطی همچون سامانه تلفنی 1512 و سامانه پیامکی 100010001512 با کارشناسان اداره کل دامپزشکی استان کرمانشاه در ارتباط باشند و موارد تخلف، انتقاد و پیشنهادات خود را با آنان در میان بگذارند.
 
انتهای پیام/ح

برچسب ها: کرمانشاه ، امحا ، انواع ، خام ، ناسالم
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.