سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری ویژه‌برنامه‌های هفته قرآن و عترت

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و رئیس ستاد برگزاری هفته قرآن و عترت استان بوشهر از برگزاری ویژه‌برنامه‌های هفته قرآن و عترت استان بوشهر از 11 تا 16 اسفندماه خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، حمیده ماحوزی صبح سه‌شنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه  برنامه‌های متنوع و گسترده‌ای به مناسبت هفته قرآن و عترت در سراسر استان بوشهر برگزار می‌شود، اظهار داشت: این برنامه‌ها در راستای تحقق اهداف منشور توسعه فرهنگ قرآنی و منویات مقام معظم رهبری، پیگیری اجرای مصوبات شورای قرآنی استان و همچنین به منظور بسط و توسعه تبلیغ و ترویج قرآن و عترت برگزار می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه این برنامه‌ها توسط معاونت قرآن و عترت بوشهر با همکاری معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و دیگر نهادهای دولتی و موسسات مردمی برگزار می‌شود، اضافه کرد: در این هفته مسابقات و جشنواره‌های فرهنگی، هنری، علمی و ادبی با محوریت قرآن و عترت به عنوان یک رویداد مهم فرهنگی و قرآنی در استان برگزار می‌شود.

ماحوزی با اشاره به برگزاری این برنامه‌ها از 11 تا 16 اسفندماه، خاطرنشان کرد: با حضور معاون امور مجلس وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و جامعه قرآنی بوشهر مراسم افتتاحیه هفته قرآن و عترت بوشهر ساعت 9 و 30 دقیقه روز 11 اسفندماه در مجتمع فرهنگی هنری 9 دی برگزار می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر ضمن اعلام برگزاری نمایشگاه آثار منتخبین جشنواره‌های قرآنی همراه با نمایشگاه کتاب و نرم افزارهای اسلامی و قرآنی، گفت: برنامه تجلیل از نفرات برتر و منتخب استان بوشهر در مسابقات قرآن و عترت در سطح ملی و بین‌المللی برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد: دومین یادواره شهدای قرآنی، غبارروبی قبر میرزا معتقد اهرمی صاحب قرآن رمزدار، برگزاری محافل قرآنی در شهرهای استان با حضور قاریان بین المللی و رونمایی از المان‌های شهری قرآن و عترت و نامگذاری یکی از بوستان‌های شهر بوشهر به نام قرآن و عترت از دیگر برنامه‌های این هفته است.
 
انتهای پیام/ ث
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.