سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همدان؛

پاک‌سازی مبادی ورودی شهرهای استان همدان

ورودی همه شهرهای استان در هفته درختکاری به همت راهداران پاک‌سازی می‌شوند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان همدان با اشاره به اینکه بسیج همگانی دستگاه‌های اجرایی برای پاک‌سازی حریم جاده‌های استان ضروری است، اظهار داشت :در تلاش هستیم با به‌کارگیری امکانات و تجهیزات در جهت ایمن‌سازی و پاک‌سازی مبادی شهرهای استان اقدام کنیم.
 
رودباری تصریح کرد: با توجه به اینکه پاک‌سازی ورودی شهرها با هفته درختکاری متقارن شده است اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان در محوطه راهدارخانه‌ها اقدام به کاشت درخت می‌کند.
 
وی خاطرنشان کرد: قطعاً اولین نگاه و منظره در ذهن مسافران تأثیر خواهد گذاشت و زمینه برای سفر مجدد آن‌ها را به همدان فراهم می‌کند به همین منظور مسئولان راهداری شهرستان‌ها باید نسبت به نظافت، پیرایش و چشم‌نواز کردن همه مسیرهای ورودی شهرهای خود اقدام کنند.
 
رودباری ادامه داد:  روکش آسفالت، اجرای خط‌ کشی، نصب تابلوهای ترافیکی و علائم، پاک‌سازی و زیباسازی حریم راه‌ها، شستشو و ترمیم تابلوها و علائم، منظر آرایی و زیباسازی مبلمان جاده‌ای، شانه سازی، لکه‌گیری رویه راه، آشکارسازی دهانه تونل‌ها، شانه سازی، حذف اختلاف سطح، ریزش برداری و ساماندهی حریم و ... از جمله عملیات و برنامه‌های اصلی عملیات راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان بوده که به طور مستمر در حال اجرا است.
 
وی با بیان اینکه در روز (۲۵ اسفند) ماه مانور ترافیک ویژه نوروز آغاز می‌شود، اضافه کرد: در این روز تمامی دستگاه آلات و گشت‌های راهداری با روشن بودن چراغ گردون به جهت جلوگیری از حوادث، فعالیت می‌کنند.

وی افزود: در طی تعطیلات نوروزی باید تمامی فعالیت‌ها و عملیات عمرانی در راه‌ها به‌طور موقت متوقف شوند.
 
انتهای پیام/ج
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.