سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمان؛

اگر مجلس وارد عمل شد وزیر صنعت، معدن گلایه نکند

درصورت برکنار نشدن مدیرعامل شركت ملی مس از سوی وزیر صنعت؛وزیر، مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره شركت مس به دستگاه قضایی معرفی خواهند شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، دكتر محمدرضا پورابراهیمی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی گفت: درصورت عدم اقدام توسط وزیر صنعت، معدن و تجارت درخصوص تغییر مدیرعامل شركت مس، وزیر صنعت، مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره شركت مس به استناد ماده 236 قانون آیین‌نامه مجلس به دستگاه قضایی معرفی خواهند شد.

رئیس كمیسیون اقتصادی مجلس درتشریح تذکر به وزیر صنعت، معدن و تجارت در صحن علنی مجلس با انتقاد از اینکه وضعیت شرکت ملی مس در حالت اسفباری است، گفت: به مدت 2 سال است در رابطه با وضعیت تخلفات این شرکت گزارش جامعی را تهیه کرده ایم اما متاسفانه علیرغم توافقات انجام شده، وزیر به تعهدات خود عمل نکرده و این در حالی است که ادامه این وضعیت قابل تحمل و امکان پذیر نیست.

وی با انتقاد از جلسات تشریفاتی شكل گرفته توسط وزیر صنعت برای تغییر مدیرعامل شركت مس خاطرنشان كرد: اگر مجموعه مسئولان، مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره شركت مس را براساس قانون آئین نامه مجلس به استناد ماده 236 به دستگاه قضایی معرفی کردند، وزیر گلایه نکند.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: مسئولیت پاسخگویی تخلفات شركت ملی مس ایران تنها متوجه مدیرعامل نیست و اعضای هیئت مدیره و سایر مسئولان در تخلفات انجام شده پاسخگو خواهند بود.

وی خطاب رئیس مجلس ادامه داد: خواهش می‌کنم دستور فرمایید وضعیت اسفبار شرکت ملی مس هرچه سریع تر تعیین تکلیف شود.

انتهای پیام/ی


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.