سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساری؛

پلیس راه در خط مقدم امداد رسانی به مردم در شرایط بحرانی جاده ها

ماموران پلیس راه در خط مقدم امداد رسانی به مردم در شرایط بحرانی جاده ها هستند .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، نبیان معاون عمرانی استاندار مازندران در در مراسم تکریم ومعارفه رئیس پلیس راه استان با اشاره به اینکه با وجود 10 هزار و 500 کیلومتر راه اصلی و فرعی در استان مازندران امنیت و آرامش ترافیکی بسیار خوبی را در سطح استان شاهدیم ،گفت: این آرامش و امنیت مگر با ایثار و از خود گذشتگی کارکنان نیروی انتظامی و ماموران پلیس راه در سراسر استان ایجاد نمی شود.

وی افزود : حضور نیروهای پلیس راه در کنار سایر نیروهای امدادی موجب دلگرمی و اطمینان خاطر از وجود امنیت و آرامش برای ارائه خدمات مطلوبتر به مردم در روزهای گذشته که استان با بحران شدید برف و کولاک همراه بود شده است .

معاون عمرانی استاندار مازندران با بیان اینکه با حضور شبانه روزی پلیس راه در استان سایر نیرو های امدادی و خدماتی بدون دغدغه خاطر در خدمات به مردم و هموطنان عزیز بوده اند، گفت: مردم ایران اسلامی با حضور شان در تمامی عرصه ها ثابت کرده اند که قدردان زحمات خدمتگزاران خود هستند .

نبیان از بازگشائی محورهای کنارگذر جنوبی در شهرستان بابل که مهمترین دغدغه مردم استان است و تونل 3 و 4 محور فیروزکوه تا پایان امسال خبر داد.

وی افزود : با وجود 13 گردنه برف گیر در استان 33 اکیپ پلیس راه و راهداری در این مناطق حضور فعالی داشتند که این حضور شبانه روزی علیرغم وجود برف و سرما و کولاک شدید در زمستان امسال تلفات جانی در جاده های استان16 درصد کاهش یافت.

انتهای پیام/ ر

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.