سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افتتاح مجهزترین پایگاه اورژانس هوایی کشور در قم + تصاویر

مجهزترین پایگاه اورژانس هوایی کشور با حضور معاون وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در قم افتتاح شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛ مراسم افتتاح مجهزترین پایگاه اورژانس هوایی کشور عصر امروز با حضور آقاجانی معاون وزیر بهداشت، استاندار قم و دیگر مسوولان استانی در محل این پایگاه برگزار شد.

این پایگاه در زمینی به مساحت 7 هزار و 200 مترمربع در یکی از مکان‌های استراتژیک استان قم و در حدفاصل عوارضی قم – تهران و کاشان – قم احداث‌شده است.

ساختمان اورژانس هوایی درزمینی با زیربنای 800 مترمربع در قسمت اداری و 700 مترمربع زیربنای آشیانه جنب ستاد فرماندهی نیروی انتظامی قم مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

در این پروژه نگاه بحران‌محور مورد تأکید قرار گرفته و این فضا امکان فرود بالگرد پهن‌پیکر و استقرار آمبولانس زمینی، اتوبوس آمبولانس و غیره را دارد.

پایگاه‌های اورژانس هوایی در کشور توسعه می‌یابد

پیرحسین کولیوند در حاشیه افتتاح نخستین پایگاه استاندارد اورژانس هوایی کشور، با اشاره به سابقه سه ساله فعالیت اورژانس هوایی استان قم گفت: این پایگاه در طول این مدت توانسته خدمات خوبی را ارائه کند و با توجه به موقعیت قم ظرفیت ویژه‌ای را ایجاد کرده است.

وی با تأکید بر اینکه به دنبال توسعه اورژانس هوایی در کشور هستیم خاطرنشان کرد: قم در مرکز کشور قرار گرفته و بسیاری از استان‌ها نیازمند توسعه خدمات در استان قم هستند تا آنها نیز بهره کافی را ببرند.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی کشور با تاکید بر اینکه با خریداری بالگردهای تخصصی اورژانس امکانی ویژه‌ در خدمات رسانی حوزه بهداشت و درمان ایجاد خواهد شد تصریح کرد: توسعه خدمات این بخش یکی از اولویت‌های اصلی ما است و در همین راستا استان‌های هدف را مشخص کرده‌ایم.

کولیوند مطرح کرد: با خریداری و ورود این بالگردها به کشور استان‌های مختلف از خدمات آنها بهره‌مند شده و شاهد بهبود شاخص‌های خدمات‌رسانی در حوزه بهداشت و درمان خواهیم بود.




انتهای پیام/ش
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.