سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همدان؛

8 هزار ورزشکار همدانی در جشنواره استعدادیابی

معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان همدان گفت : 8 هزار ورزشکار در جشنواره همگانی استعدادیابی ورزش همدان مشارکت دارند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ علی ضمیری کامل در جمع روسای هیئت های ورزشی همدان گفت:این جشنواره با حضور کم نظیر ورزشکاران مستعد رده های سنی 8 تا 14 سال و در 6 رشته ورزشی به صورت سراسری در حال برگزاری است .

وی اضافه کرد:این جشنواره ورزشی به صورت سراسری در تمامی استان های کشور در حال برگزاری است و هر استان میزبانی سه تا پنج رشته ورزشی را انجام می دهد.

معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان همدان بیان کرد :استان همدان در هفت رشته ورزشی کشتی ،همگانی ،پینگ پنگ ،اسکیت ،جودو ،کبدی و دو ومیدانی میزبان جشنواره همگانی استعدادیابی ورزشی است .

ضمیری کامل افزود:هدف اصلی این جشنواره استعدادیابی رده های سنی 8 تا 14 سال است که با همکاری مطلوب آموزش و پرورش در سطح استان انجام می شود.

وی خاطر نشان کرد:آیین پایانی این جشنواره نیز طی مراسمی بیستم ماه جاری به میزبانی سالن 6 هزار نفری انقلاب همدان برگزار خواهد شد.

معاون ورزش همگانی با تاکید برلزوم برگزاری کیفی این جشنواره اظهار کرد:اجرای چنین رویداد مهمی با توجه به کشف استعداد ها می تواند زمینه گسترش روز افزون فرهنگ همگانی شدن ورزش در کشور و کسب افتخار و ارتقا غرور ملی از طریق شناسایی استعدادها در آینده و در میادین بین المللی المپیک ،جهانی و آسیایی را فراهم کند.

رئیس هیئت ورزش های همگانی استان در این نشست گفت :آیین پایانی این جشنواره بیستم ماه جاری با حضور 6 هزار ورزشکار و خانواده ورزشکاران در سالن انقلاب برگزار می شود.

انتهای پیام/ ش

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.