سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استان بوشهر:

توقیف بیش از 240 میلیارد ریال کالای قاچاق

فرمانده انتظامی استان از کشف 240 میلیارد و 900 میلیون ریال انواع کالای قاچاق و توقیف 282 خودرو سبک و سنگین و افزایش 60 درصدی کشفیات در بهمن ماه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سردار حیدر عباس زاده با اشاره به تاکیدات فرماندهی ناجا در خصوص مبارزه جدی با ورود و خروج کالای قاچاق و موقعیت خاص جغرافیایی و مرزی استان بوشهر گفت: استان بوشهر در بین استان های هم مرز با خلیج فارس دارای بیشترین مرز دریایی می باشد که این موضوع زمینه را برای فعالیت افراد سودجو برای ورود و انتقال کالای قاچاق به سایر نقاط کشور فراهم می کند.

این مقام ارشد پلیس با بیان اینکه در بهمن ماه سال جاری 282 دستگاه خودرو سواری و کامیون توسط ماموران انتظامی استان توقیف و 240 میلیارد ریال انواع کالای قاچاق کشف شده است، عنوان داشت: در این مدت 9 باند فعال در زمینه قاچاق کالا منهدم  و 375 نفر دستگیر شده اند. که نسبت به مدت مشابه سال قبل 75 درصد افزایش داشته است.

وی با اشاره به افزایش 60 درصدی پرونده های قاچاق در بهمن ماه سال جاری گفت: لوازم آرایشی با 53 هزار قلم به ارزش 50 میلیارد ریال ، لوازم یدکی خودرو با 167 هزار قطعه به ارزش 44 میلیارد، لوازم خانگی، تجهیزات الکترونیکی و تلفن همراه با 200 هزار دستگاه به ارزش 59 میلیارد ریال و مواد خوراکی با 52 تن به ارزش 29 میلیارد ریال بوده بیشترین کشفیات را به خود اختصاص داده است.

سردار عباس زاده خاطر نشان کرد: اين عملکرد نشان دهنده تلاش شبانه روزی مجموعه پلیس استان در راستای مبارزه جدی با پدیده قاچاق کالا می باشد. و ما در مجموع به روند كاهش ورود قاچاق به استان خوش بين هستيم چرا كه اين موضوع  یکی از دغدغه اصلی مسئولان و دستگاه هاي استان به خصوص نیروی انتظامی است.
 
انتهای پیام/ ث
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.