سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارومیه؛

اجرای پروژه های فاخر در سطح ارومیه در سالهای اخیر

در سالهای اخیر پروژه های فاخر وبزرگی در زمینه های مختلف در ارومیه اجرا شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛ مدیر روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری ارومیه در این خصوص گفت: اجرای پروژه های فاخر فرهنگی،اجتماعی، عمرانی، خدماتی و ترافیکی، سرمایه گذای و IT شهرداری ارومیه رضایمندی 93 درصدی شهروندان را رقم زده است.

ناصر رکاب با اشاره به اجرای پروژه عمرانی در شهر ارومیه، بیان کرد: از سال 92 تا به امروز، 25 کیلومتر کانال احداث و پوشش شده است که شامل 21 کانال است.

وی با بیان اینکه از سال 92 تا به امروز ، 17 پل عابر پیاده در سطح شهر احداث شده است، افزود: این تعداد عابر پیاده ایجاد شده در مقایسه با سنوات گذشته از تاریخ بدو تاسیس شهرداری تا سال 91، 5 برابر افزایش رشد داشته است .

رکاب با بیان اینکه آسفالت معابر از دغدغه های مدیریت شهری ارومیه است، گفت: از سال 92 تا تاکنون ، یک میلیون و دویست هزار تن اسفالت در سطح شهر تولید،حمل و پخش شده است.

وی اضافه کرد: در طی این مدت 8.4 میلیون متر مربع در معابر خاکی شهر ارومیه آسفالت ریزی شده است.

رکاب با اشاره به اجرای طرح های مطالعاتی در سطح شهر ارومیه ، گفت: از سال 92 تا به امروز، 21 طرح مطالعاتی در ارومیه به اتمام رسیده و 26 طرح مطالعاتی بزرگ نیز در دست اقدام است.

وی با بیان اینکه تاکنون 15 تقاطع غیر هم سطح در رینگ میانی شهر ارومیه ساخته شده است ، گفت: برای اجرای این تعداد تقاطع غیر هم سطح در رینگ میانی شهر ارومیه ، 4500 میلیاد ریال اعتبار صرف شده است.

مدیرروابط عمومی و امور بین الملل شهرداری ارومیه با اشاره به اینکه حرکت رو به توسعه شهردار ارومیه با قوت بیشتری تدوام دارد ، گفت: بزودی شاهد اجرای پروژه های متعدد عمرانی، خدماتی و فرهنگی در شهرداری ارومیه خواهیم بود.

انتهای پیام/ح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.