سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شیراز؛

اعلام فراخوان چهارمین جشنواره ملی "محراب"

فراخوان چهارمین جشنواره ملی "محراب" در استان فارس منتشر شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ رضا باقری سرپرست دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد فارس گفت: این جشنواره در 2 بخش نور شامل رشته های حفظ و بیان مفاهیم چهل حدیث رضوی، نقاشی رضوی در مقطع سنی هشت الی ۱۵ سال و بخش سلام با موضوع نقش مساجد در ترویج و گسترش فرهنگ رضوی برگزار می شود.
 
باقری افزود: در بخش سلام، مساجد، کانون فرهنگی و هنری مساجد، پایگاه های مقاومت بسیج، هیات های مذهبی و یا هر تشکل فرهنگی فعال در عرصه مسجد که مزین به نام امام رضا (ع) باشند می توانند تا  30مرداد ماه 96برنامه ها و فعالیت ها اجرا شده در پنج سال گذشته خود که محوریت فرهنگ رضوی و امام رضا (ع) را به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.
 
وی ادامه داد: علاقمندان در رشته حفظ و مفاهیم چهل حدیث رضوی می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به پایگاه اینترنتیwww.mehrab8.com مراجعه کنند.
 
باقری بیان کرد: در بخش سلام و رشته نقاشی احادیث رضوی هم شرکت کنندگان می توانند مستندات خود را به نشانی مشهد، خیابان صاحب الزمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف)، خیابان صاحب الزمان ۱۴، مجتمع فرهنگی و هنری صاحب الزمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف)، طبقه سوم ارسال کنند.
 
سرپرست دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد فارس تصریح کرد: هدف از این جشنواره ملی اشاعه و ترویج فرهنگ رضوی، گسترش فعالیت های فرهنگی و هنری مرتبط با سیره اهل بیت (ع) و گرامیداشت تولیدکنندگان و پدیدآورندگان آثار حوزه فرهنگ رضوی و کمک به انتشار گسترده تر این عرصه معنوی است.
انتهای پیام/ر

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.