سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سمنان؛

پلمپ واحد صنفی غیر بهداشتی

یک واحد صنفی عرضه ‌کننده به ‌دلیل عرضه ماهی حرام و فرآورده های خام دامی غیربهداشتی در سمنان پلمپ شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان؛ دکتر وحید قدس رئیس اداره دامپزشکی شهرستان سمنان گفت: در بازدید بازرسین این اداره از یک واحد سوپر پروتئین، مقدار 125 کیلوگرم انواع  فرآورده‌های خام دامی غیربهداشتی و همچنین آبزیان حرام (کوسه ماهی) کشف و ضبط شد.

دکتر وحید قدس افزود : پس از هماهنگی با مراجع قضایی ضمن معدوم‌سازی فرآورده‌های غیربهداشتی و حرام کشف شده‌، با همکاری نیروی انتظامی نسبت این واحد متخلف براساس قانون پلمپ شد.

وی در ادامه با اشاره به افزایش بازدیدها و تشدید نظارت بهداشتی بر مراکز نگهداری، توزیع، عرضه و پخت فرآورده‌های خام دامی و با توجه به نزدیک شدن به پایان سال و عید سعید نوروز، تصریح کرد: بازرسین دامپزشکی برابر قوانین با متخلفین به شدت برخورد خواهند کرد.

رئیس اداره دامپزشکی شهرستان سمنان در پایان از شهروندان سمنانی خواست هرگونه تخلف بهداشتی در حوزه دامپزشکی را از طریق سامانه اطلاع رسانی 1512 به اداره دامپزشکی شهرستان و یا دامپزشکی استان سمنان اطلاع دهند.

دکتر سعید دهقانی سرپرست اداره دامپزشکی شهرستان گرمسار گفت:  بیش از 30 کیلوگرم ماهی غیربهداشتی و فاسد در شهرستان گرمسار ضبط و معدوم‌ سازی شده است.

دکتر سعید دهقانی افزود: در بازدید کارشناسان واحد نظارت اداره دامپزشکی شهرستان، از یک دستگاه خودروی حمل فرآورده‌های خام دامی غیرمجاز در سطح شهر، 30کیلوگرم ماهی فاسد و غیر بهداشتی کشف و معدوم شد.

وی تصریح کرد : یکی از وظایف دامپزشکی ارتقای سطح سلامت و بهداشت عمومی جامعه و تأمین فرآورده‌‌های خام دامی سالم است که در این راستا اداره دامپزشکی  بصورت منظم و مستمر ضمن بازدید از مراکز عرضه فرآورده‌های خام دامی را در دستور کار دارد.

انتهای پیام / ذ
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.