سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نماینده مردم زاهدان تاکید کرد:

کاهش قدرت خرید مردم با توجه به مشکلات اقتصادی در بازار شب عید

نماینده مردم زاهدان با تاکید براینکه مشکلات اقتصادی باعث کاهش قدرت خرید مردم شده و باید دولت اقدامات لازم را برای کنترل و آرامش بازار انجام دهد و جلوی هرگونه سوء استفاده را بگیرد،

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، علیم یارمحمدی نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی درخصوص اوضاع بازار شب عید و نارضایتی مردم عدم نظارت بر قیمت ها،‌با بیان اینکه بحث معیشت مردم برای شب عید بسیار مهم است، گفت:با توجه به مشکلات اقتصادی و رکودی حاکم در بازار که باعث بیکاری کارگران زیادی شده است،انتظار می رودکه دولت و مسئولان مربوطه بااتخاذ راهکارهای مناسب اجازه افزایش قیمت اقلام اساسی و مورد نیاز مردم در شب عید را ندهند.

یارمحمدی افزود : به دلیل مشکلات اقتصادی هنوز جنب و جوش مناسبی در بازار مشاهده نمی شود و به دلیل عدم نظارت دولت در کنترل قیمت ها و کیفیت نامناسب اجناس مردم بیشتر نظاره گر و نه خریدار هستند.

وی با بیان اینکه دولت باید جدیت بیشتر و بهتری را درخصوص کنترل بازارشب عید انجام دهد تا بر اقشارکم درآمد جامعه فشار زیادی تحمیل نشود،تصریح کرد:دولت هنوز نتوانسته بازار شب عید را کنترل کند و افزایش روزانه و یا هفتگی قیمت برخی اقلام مورد نیاز مردم نشان دهنده این امر می باشد.

تشدید نظارت بربازار و‌ ذخیره سازی مایحتاج مردم دو اهرم تنظیم بازارشب عید

نماینده مردم زاهدان درمجلس، تاکید کرد:قیمت های بالای اجناس اساسی شب عید مردم کاملا محسوس و قابل درک است و باید هرچه سریعتر نسیت به برطرف شدن این مشکلات اقدامات لازم صورت گیرد.

این نماینده مردم در خانه ملت با تاکید برضرورت مهار قیمت ها در بازار شب عید همزمان با افزایش تقاضا،ادامه داد:تشدید نظارت بربازار و‌ ذخیره سازی مایحتاج مردم دو اهرم تنظیم قیمت‌های شب عید است.

عضوهیات رئیسه کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مسئولان باید در ایام منتهی به سال که تقاضا برای خرید از سوی مردم افزایش می یابد نسبت به تنظیم بازار و قیمت ها اقدام کنند، افزود:مردم نباید تاوان ضعف نظارت مسئولان و سودجویان دلالان را بدهند.

انتهای پیام/ع
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.