سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تبریز؛

استقبال از پیکر 11 شهید دوران دفاع مقدس فردا در فرودگاه تبریز

مراسم استقبال از پیکر 11 شهید دوران دفاع مقدس فردا دوشنبه 8:30 صبح در فرودگاه بین المللی شهید مدنی تبریز برگزار می شود.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان با اعلام این خبر گفت : 9 شهید از این شهدا ، گمنام و 2شهید نیز شناسایی شده هستند.
سردار جعفری افزود : فردا بعد از نماز مغرب و عشا نیز در  مصلای امام خمینی تبریز مراسم شبی با شهدا برگزار خواهد شد.
وی افزود : روز سه شنبه نیز  مساجد مختلف تبریز با حضور پیکر پاک این شهدا عطرآگین می شود.
به گفته سردار جعفری مراسم تشییع 11 شهید گمنام روز چهارشنبه 11 اسفند ساعت 9:30 صبح از میدان شهدای تبریز به طرف میدان ساعت خواهد بود که بعد از اقامه نماز به امامت امام جمعه تبریز ، پیکر یک شهید در محل یگان ویژه نیروی انتظامی ، یک شهید در  پدافند هوایی ارتش و 2 شهید در شهرگوگان تشییع و تدفین خواهد شد.
وی افزود : روز پنج شنبه 12 اسفند هم پیکر 2 شهید در ترکمن چای ، 2 شهید در خسروشاه و یک شهید نیز در م پادگان آموزشی عجب شیر تشییع و تدفین خواهد شد.
مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان با اشاره به این که 2 شهید از این 11 شهید ، شناسایی شده هستند افزود : یکی از این شهدا شهید ابراهیم ندیمی اهل مرند و از رزمندگان تیپ 3 لشکر21حمزه ارتش و شهید دیگر هم شهید منصور محمدی  اهل میانه و از رزمندگان بسیجی است.
سردار جعفری افزود : پیکر این 11 شهید در عملیات های محرم در منطقه شرهانی ، عملیات بیت المقدس 7 در منطقه پنجوین ، عملیات بدر در شرق دجله ، عملیات کربلای 4 در منطقه ام الرصاص و عملیات والفجر یک در منطقه فکه تفحص شده است.
انتهای پیام/خ
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.