سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

لیگ برتر هندبال؛

مصاف سخت شاگردان حبیبی در سبزوار/ میزبانی نفت و گاز از هیات مرودشت

هفته شانزدهم لیگ برتر هندبال کشور فردا با انجام 5 دیدار پیگیری می شود.

به گزارش  خبرنگارحوزه توپ وتور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،هف هفته شانزدهم رقابت های لیگ برتر هندبال کشور فردا با انجام 5 دیدار در 5 شهر کشور پیگیری می شود. 

نخستین بازی میان بیتای سبزوار از شهرداری کاشان برگزار می شود. شاگردان علیرضا حبیبی در حالی در این هفته میهمان هستند که این روز ها در صدر جدول قرار دارند  و امید های زیادی برای قهرمانی دارند. آن ها نفت و گاز گچساران را در یک قدمی خود می بینند.

بیتای سبزوار هم این روز ها در جایگاه پنجم جدول قرار دارد و در هفته های گذشته نشان داده که تیمی نیست که بتوان آن را به سادگی شکست داد . 

شهرداری ارومیه تیم قعر نشین رقابت های لیگ برتر در هفته شانزدهم میزبان تیم رده هفتمی هپکو است . شاگردان رضایی توانستند در هفته های گذشته نتایج خوبی کشب کنند و امید زیادی برای بهبود جایگاه خود در جدول داشته باشند . در طرف مقابل تیم میزبان هم می داند که در صورت هر نتیجه ای غیر از پیروزی قطعا با قرعه سقوط مواجهه خواهد شد. 

مس کرمان هم در یک دیدار میانه جدولی میزبان نیروی زمینی تهران است. دو تیم تنها یک امتیاز با هم فاصله دارند و در صورت برد هر کدام از دو تیم ، تیم برنده می تواند در هفته های باقی مانده خود را به صدر جدول نزدیک کند. 

توسعه و عمران بافق هم میزبان زرد پوشان اصفهانی است. شاگردان طاهزی با 19 امتیاز تیم سوم جدول هستند و از آن جاییکه هنوز امید قهرمانی دارند به طور قطع در این بازی به دنبال برد خواهند بود. نماینده بافق هم با توجه به جایگاه نهمی در جدول و احساس خطر سقوط به سادگی اجازه برد را به حریف خود نخواهد داد. 

آخرین دیدار هم در هفته شانزدهم میان دو تیم نفت و گاز گچساران مدعی و هیات هندذبال مرودشت است. دو تیم از بالانشین های جدول محسوب می شود و به همین دلیل این بازی می تواند زیبایی های خاص خود را داشته باشد.  شایان ذکر است که شاگردان کیخانی در این بازی خانگی می تواند با کسب یک پیروزی و کسب هر نتیجه ای به غیر از پیروزی برای حریفش به صدر جدول باز گردد. 
 
برنامه بازی های هفته شانزدهم:
 
بيتا سبزوار - شهرداری کاشان
 
شهرداری ارومیه - هپکو اراک
 
مس کرمان - نیروی زمینی تهران
 
توسعه و عمران بافق - فولاد مبارکه سپاهان
 
نفت و گاز گچساران - هیات هندبال مرودشت
 
انتهای پیام /
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.